نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

بخش نخست

2014-07-19

نویدنو  27/04/1393 

 

 

تحریکی بی سابقه

فیدل کاسترو - هاتف رحمانی

 

صبح امروز خبرگذاری ها پر از گزارش در باره خبر بی سابقه ی مورد اصابت قرار گرفتن یک هواپیمای مسافری مالزی در ارتفاع 10.100 متری در حین پرواز از خاک اکرایین ، درمسیری تحت کنترل دولت تشنه جنگ سلطان شکلات پترو پروشنکو بود .

کوبا ، که همیشه در جهت همبستگی با مردم اکرایین موضع گرفته است ، و در روزهای دشوارتراژدی چرنوبیل  برای کودکان بسیاری که تحت تاثیراشعه آسیب رسان حادثه قرار گرفته بودند مراقبت های درمانی ارائه کرد ، و همیشه خواستار ادامه این کار است ، نمی تواند از محکوم کردن اقدام  حکومت ضد روس ، ضد اکرایین وهوادار امپریالیسم خود داری نماید .  

در همان حال، هم زمان با جنایت هواپیمای مالزیایی ، بنجامین ناتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل ، رهبر کشور هسته ای ، به ارتش خود فرمان حمله به نوار غزه را داد ، که آن جا ، در طی روزهای گذشته ، صد ها فلسطینی ، که بسیاری از آن ها کودکان بودند ، کشته شده اند .  رئیس جمهور ایالات متحده امریکا ، با توصیف اقدام نفرت انگیز بعنوان دقاع مشروع ، از آن حمایت کرد .   

اوباما  نه از داود علیه جالوت ، بلکه از جالوت علیه داود پشتیبانی می کند .  آن طور که معلوم است مردها وزن های جوان اسرائیلی ، کارآزموده برای کار مولد ، در معرض مرگی بی شرف، بی افتخار قرار دارند . من از راهبرد نظامی فلسطینی ها اطلاعی ندارم ، اما می دانم که رزمنده آماده مرگ ، مادامی که تفنگ خود را دارد ، می تواند حتی از خرابه یک ساختمان ، دفاع کند ، همان گونه که دفاع قهرمانانه استالینگراد ثابت کرد .

من فقط مایلم همبستگی خود را با مردم قهرمانی که از آخرین باریکه باقی مانده از آن چه هزارها سال وطن آن ها بود دفاع می کنند بیان کنم .

سرچشمه : گرانما انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: