نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

بخش نخست

2014-05-29

نویدنو  08/03/1393 

 

 

 

به قتل عام مردم در جمهوری های خلق دونتسک ولوهانسک پایان دهید ! 

برگردان : هاتف رحمانی

اکرایین با سرعت به سمت فرو رفتن به داخل جنگ خونین برادر کشی ادامه می دهد. عملیات تنبیهی علیه مردم نورروسیا وارد مرحله جدیدی شده است . خوانتای کیف آن عملیات را با تایید کامل ارباب های غربی خود انجام می دهد. کودکستان ها ، مدرسه ها ، تاسیسات زیر ساختی هدف بمباران سنگین و شلیک توپ قرار دارند . هلی کوپترهای جنگی بر شهرهای مسالمت جو آتش می بارند و این با هر قاعده جنگاوری تناقض دارد .

فنر خشونت با قدرت جدیدی فشرده شده بود . در روز 26 می در شهر دونتسک کامیونی که با پرچم آمبولانس در حال حمل زخمی ها از ساختمان فرودگاه بود توسط شبه نظامی های اکرایینی متوقف می شود. طبق گزارش رسانه ها کامیون حامل افراد زخمی هدف نارنجک انداز قرارمی گیرد . افراد زخمی باقی مانده توسط راهزن های "جناح راست" با شلیک گلوله کشته می شوند. هیچ یک از کسانی که داخل کامیون بودند زنده نماندند. این جنایت شریرانه ،  انجام گرفته از سوی  گانگسترهای حاکم باندرا، نقض آشکار کنوانسیون ژنو است که استفاده از اسلحه علیه زخمی ها ، و آتش گشودن به بیمارستان ها ، قطارها وکامیون های بیمارستانی حامل زخمی ها را ممنوع می سازد .

این مورد دیگری ازریاکاری حیرت انگیز امریکا واقمار اروپایی آن است . آن ها هیچ واکنشی نسبت به این جنایت وحشیانه انجام گرفته از سوی نوچه های خود نشان ندادند. علاوه بر این شاهد های بسیاری وجود دارد که ثابت می کند مزدورهای شرکت های ارتش خصوصی مستقیما در رخ داد های تنبیهی در اکرایین شرکت دارند. بیاد داشته باشیم که این شرکت ها زاده امپریالیسم امریکا هستند ، و پیش از این ردپای خود را در یوگسلاوی ، افغانستان ، عراق ، لیبی وسوریه به جا گذاشته اند.  

حزب کمونیست فدراسیون روسیه این قتل عام رسوای ترتیب یافته در شهر دونتسک توسط رژیم نازی – الیگارش کیف را به شدت محکوم می کند. ما تمام جامعه های جهانی را به محکم کردن صف های اعتراض علیه تجدید حیات فاشیسم و وارد کردن تمام فشارهای لازم برنیروهایی دعوت می کنیم که استقرار خود در اکرایین را استوار می سازند.فعالیت اعتراضی گسترده ای باید علیه هر تلاشی برای انجام مانورهای نظامی در خاک اکرایین با شرکت ارتش وابسته به کشورهای عضو ناتو انجام گیرد.

حزب کمونیست فدراسیون روسیه بر تشکیل جلسه فوری شورای امنیت فدراسیون روسیه اصرار دارد. ما خواستار واکنش فوری و کارآمد کشور خود در برابر جنایت های جنگی در جمهوری های خلق دونتسک ولوهانسک هستیم. ما متقاعد شده ایم که روسیه باید تمام کمک های ضروری را به مردم آن ها برساند ، به گروه های دفاع از خود یاری دهد ، اعزام داوطلب ها به نوروسیا را آسان سازد و آن را با منبع های لازم حیاتی آماده سارد .

مردم منطقه دونباس باید نجات داده شوند ! ما به متوقف کردن نسل کشی ملتی که برای دفاع از خود به پا می خیزند متعهدیم !

رئیس کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه

گنادی زوگانف 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: