نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

2014-09-01

نویدنو  07/06/1393 

 

 

 

 

حزب کمونیست نوین یوگسلاوی :

 دومین اردوی ضد فاشیستی با موفقیت بر گذار شد

برگردان : مهرگان

دومین اردوی ضد فاشیستی در سازمان SUBNOR ( فدراسیون انجمن های کهنه سرباز های جنگ رهایی بخش  ملی ) با موفقیت انجام شد و اتحادیه جوانان کمونیست یوگسلاوی دومین اردوی 4 روزه ضد فاشیستی را به پایان رسانده است .

 بورا ارسگواچ ، رئیس شورای شهربلگراد SUBNOR ، از همه کسانی که به سازماندهی اردو کمک کردند سپاسگذاری کرد و خرسندی ویژه خود را از پاسخ عظیم جوان هایی که  خواهان مشارکت در تلاش امسال اردوی ضد فاشیستی بودند ابراز داشت . او به ویژه از دیا نادر د ال انداری ، سفیر ونزوئلا در صربستان ، و جوان های ضد فاشیست از صف های جوانان کمونیست یونان (KNE) که در اردو شرکت داشتند استقبال و تشکر کرد .

الکساندر دجنیچ ،دبیر اول اتحادیه جوانان کمونیست یوگسلاوی ، در افتتاحیه تلاش موفقیت آمیز اردو را آرزو کرد و اعتقاد خود را که کارزار ضد فاشیستی بیش از همیشه شناختنی می شود ، اما ادامه آن همیشه ودر همه جا با حفظ سنت های ضد فاشیستی ، احترام به مبارزه قهرمانانه و درخشان پارتیزان های ما و فداکاری آن ها بعد از جنگ در بازسازی و ایجاد یک آینده بهتر متفاوت یک ضرورت است بیان داشت.   

 هدف اصلی اردو بالا بردن آگاهی های ضد فاشیستی ، به ویژه در میان جوان هایی بود که در معرض تخریب سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و آموزشی همگانی قرار دارند .جوان ها از طریق رسانه ها  ، نهادها ، مدرسه ها ، دانشگاه ها در خدمت تاریخ دروغینی قرار می گیرند که در آن آزاد کننده ها اغلب اشغالگر و جنایتکار خوانده می شوند ، در حالی که طرف دیگر ، اشغالگر های فاشیست ، ونیز هم دست های آن ها نجات دهنده ، و قربانی های بی گناه نموده می شوند. در طی زمان بر گزاری اردو ، 10 کارگاه ،فعالیت های فرهنگی و ورزشی مختلف همراه با شرکت تعداد زیادی سخنران های میهمان از داخل وخارج کشور وجود داشته است .

مبارزه علیه فاشیسم هرگز پایان نیافته است ، آن مبارزه جایگزینی ندارد . آن مبارزه در جامعه ما معنا و واقعیت جدیدی کسب کرده است .

برای دیدن عکس های اردو کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: