نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 

2014-06-12

نویدنو  22/03/1393 

 

 

 

تمام تلاش میهن پرستانه برای شکست تروریسم ضروری است

بیانیه هیئت سیاسی حزب کمونیست عراق – برگردان : مهرگان

 

استان نینوا ، واستان ها وشهرهای متعدد عراق ، دوران دشوار وبحرانی را به موازات تلاش  تروریست های قاتل برای به دست گرفتن کنترل موضع های مهم و راهبردی ، وادامه پیشرفت به سوی شهرهای امن دیگر از سر می گذرانند. صدها خانواده خانه هایشان را ترک و تحت  شرایط وخیم و در شرایط بحرانی انسانی برای پناه گرفتن در محل های امن دیگری تلاش کردند.  

لحظه هایی وجود دارند که طی آن مام میهن در معرض خطر های جدی تهدید کننده وحدت و کالبد اجتماعی ، وتمام جریان های سیاسی اش قرار دارد.این لحظه مستلزم آن است که همه ، از جمله حزب های سیاسی ، توده های مردمی ، نیروهای مسلح و پیشمرگه ها صف های خود را متحد کنند ، با چالش ها رو در رو شوند ، از رقابت های جزیی فراتر روند و برای حمایت از تلاش های نظامی ، امنیتی و اطلاعاتی نیروهای مسلح ما در راستای انجام وظیفه ملی خود برای شکست نیروهای تروریسم ، آزاد سازی شهرهای ما از آلودگی ها وجنایت های آن ها ، وعقیم گذاشتن برنامه های طرف های خارجی که لنگرگاه طرح های شیطانی برای عراق محبوب ما هستند ، به اقدام فوری دست یازند .  

رزم صادقانه میهن است که اکنون تهدید می شود . پیش نیازهای سیاسی ، مادی ، لجستیک ونظامی باید برای متوقف کردن این سرطان بد خیم آماده شود . تروریسم همه را هدف گرفته است ، و تروریسم هیچ دین ، عنوان و ملیتی ندارد ، وخواستار پایان دادن به جریان سیاسی در کشور ما و برگرداندن آن به روزهای استبداد و تاریک اندیشی است .  

تروریسم دشمن همه است . خلق ما ، با ملیت ها ، مذهب ها و فرقه های مختلف ، و از تمام وابستگی های ایدئولوزِک وسیاسی ، باید از واقعیت خطرها آگاه باشند و از افتادن در دام آن چه داعش ( دولت اسلامی عراق وشام ) و قدرت های منطقه ای و جهانی حامی آن ، با هدف بی ثبات کردن اتحاد ملی  و تحریک ستیزه های فرقه ای و ملی گرایی کوته بینانه و گرایش های شووینیستی  برنامه ریزی می کنند پرهیز نمایند.

ما در حزب کمونیست عراق ، تروریسم را در همه شکل ها و جلوه های آن  محکوم می کنیم ، حمایت کامل  وپشتیبانی بی حد خود را از نیروهای نظامی وامنیتی تجدید می کنیم ، و تمام بلوک های سیاسی و حزب ها را ، خواه در قدرت یا خارج از قدرت ، به گردهم آیی فوری و برگذاری گفتگوی ملی عاجل فرا می خوانیم .این نشست باید شیوه های مقابله موثر با نیروهای شر ، تجاوز وجنایت ، شکست دادن تروریست ها ، وتدارک حمایت سیاسی ، مادی واخلاقی از نیروهای نظامی را در رزم جاری ، علاوه بر مدیریت ژرف سیاست کلی امنیتی ، مدنظر قرار دهد .   

باید به شهروندها نیز ، با تضمین سلامت واندوخته های ان ها پی آمد رزم های نظامی ، و تدارک کمک های بشر دوستانه فوری برای صدها خانواده تبعید شده توجه شود

بیایید همه در برابر تروریسم و نیروهای بربر آن بایستیم و برای شکست سریع آن همکاری کنیم  

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: