نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

2014-05-16

نویدنو  26/01/1393 

 

 

حزب کمونیست امریکا حمله به حزب کمونیست اکرایین را محکوم می کند.

برگردان : آرش وجدانی

حزب کمونیست امریکا خشم خودرا نسبت به حمله ای که نیروهای فاشیست ونئو نازی در اکرایین علیه حزب برادر ما ، حزب کمونیست اکرایین انجام داده اند ابراز می کند.

پیش از این ، اعتراض کننده های دست راستی در کیف که دفتر مرکزی حزب کمونیست اکرایین را اشغال کرده بودند ، آن را به خاکروبه تبدیل کردند یا کتاب ها ، پرونده ها و دیگر چیزهارا لگد کوب نمودند. آن ها به عضو های حزب کمونیست اکرایین وخانه های آن ها نیز حمله کردند. در پارلمان ، نماینده های حزب دست راستی آزادی (سوبودا) خواستارممنوعیت حزب کمونیست و "ایدئولوژی" آن شدند. 

این ارتجاعی ها "پاکسازی" تمام  کارمندهای دولت را نیز، بعنوان سازوکاری برای آزار کمونیست ها و کسان دیگری که آن ها دوست ندارند الزامی کرده اند.  احتمال دارد که یکی از وحشت های آن ها پیروزی احتمالی حزب کمونیست در انتخابات ریاست جمهوری در 25 ماه می ، به ویژه در شرق وجنوب کشور، که حزب هوادارهای گسترده ای دارد باشد. تلاش برای متوقف کردن آن با به آتش کشیدن ساختمان ها وحمله به فعال ها رفتاری کاملا غیر دموکراتیک است که باید از سوی  همه کسانی که ادعای دموکرات بودن دارند محکوم گردد.  

اکنون ما اطلاع پیدا کردیم  که در شب چهارشنبه ، دفتر های حزب کمونیست اکرایین در کیف به اتش کشیده شده است ، که آتش سوزی سبب آسیب گسترده وبه خطر انداختن ساختمان های همسایه و مردم ساکن آن ها شد .  حمله فیزیکی بر دبیر اول حزب کمونیست اکرایین در رادا ( پارلمان) تنها بربریتی دیگر است .

رسانه های تحت کنترل شرکتی و امریکا و سایر سیاست مدارهای "غربی" حضور نیروهای فاشیست ونئو نازی را در میان حمایت کننده های سلطه در کیف به حداقل رسانده اند.

ما باید بیان پیامبرانه هینریش هاینه را یاد آوری کنیم که "جایی که کتاب ها را می سوزانند ، در نهایت مردم را خواهند سوزاند."

حزب کمونیست امریکا این اقدام های شریرانه وغیر دموکراتیک  ، هم دردی های معین ابراز شده با آن ها با هم دستی وسکوت امریکا و سیاست مدارهای اروپایی و رسانه ها را محکوم می کند ، وخواهان پایان دادن فوری به آن است .

April 11 2014

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi       بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: