نویدنو:21/06/1390  

 

 نویدنو  21/06/1390

 

 

همبستگی حزب کمونیست برزیل با حزب کمونیست اسلواکی

به کمیته مرکزی حزب کمونیست اسلواکی

حزب کمونیست برزیل اقدام های ضد کمونیستی انجام شده در اروپا ، به ویژه اقدام هایی را که از سوی پارلمان اسلواکی تصویب شد به شدت رد می کند.

 در لحظه ای که تمام اروپا خود را در بحران شدیدی غوطه ور می بیند، سازمان امنیت وهمکاری اروپا ، در سوم جولای 2011، قطع نامه ای ضد دموکراتیکی را پیشنهاد کرد که روز 23 اوت ( روز امضا پیمان مولوتف – ریبنتروپ در سال 1939) به عنوان " روز قربانیان فاشیسم وکمونیسم" نام گذاری شود.  

 با بهره برداری از غیبت حزب کمونیست اسلواکی در مجلس ، نیروهای ارتجاعی در مقررات کیفری اسلواکی قانونی را درج کردند که حکم زندان از شش ماه تا سه سال را برای کسانی که "جنایت های رژیم مبتنی بر ایدئولوژی کمونیسم را انکار ، مورد بهره برداری ، یا برای توجیه آن تلاش کنند " پیش بینی می کند. طرحی آشکارا ضد دموکراتیک ، که  حق آزادی بیان را غیر قانونی می کند.

 بحران های ساختاری وسامانه ای سرمایه داری به سوی دوران جدیدی جهت گیری می کند  که  در آن کشورهای امپریالیستی ، به ویژه ایالات متحده واتحادیه اروپا به انجام بدترین جنایت ها در رابطه با حفظ سر کردگی خودشان قادر خواهند بود . با جهت گیری برای دستیابی بدان هدف ، تجاوز امپریالیستی به تقویت شدید در آینده نزدیک تمایل دارد .   

 از این رو ، حزب کمونیست برزیل یک بار دیگر تاکید می کند که  حزب اقدام های ضد کمونیستی عملی شده در اسلواکی را به شدت رد می کند وهمبستگی خود را با رفقای حزب کمونیست اسلواکی ابراز می کند.

 رناتو رابلو

دبیر ملی حزب کمونیست برزیل

ریکاردو المائو ابرئو

دبیر روابط بین المللی حزب کمونیست برزیل

 

 

مطالب مرتبط :

اعتراض حزب کمونیست یونان

علیه اقدام های کمونیست ستیز در اسلواکی

ما حمله کمونیست ستیزانه در اسلواکی را

به شدت محکوم می کنیم

نامه اعتراضی حزب کمونیست اسرائیل

به سفارت اسلواکی در تل آویو

فراخوان گروه کارهمایش جهانی حزب های کمونیست وکارگری

، به پیکار فوری علیه اقدام های ضد کمونیستی در اسلواکی

سرمایه وپیروان آن هنو ز بیشتر وبیشتر نگرانند!

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter