نویدنو:28/05/1390  

 

 نویدنو  28/05/1390

 

 نامه حزب کمونیست اسلواکی

سرمایه وپیروان آن هنو ز بیشتر وبیشتر نگرانند!

 رفقای گرامی

بیش از بیست سال پس از کودتای 1989محافظه کاران اسلواکی یک پیش نویس اصلاحی برای نظام کیفری تدارک دیده اند که بر طبق آن هر کس که  جرائم رژیم مبتنی برایدئو لوژی کمونیسم را انکار ٰ طرفداری ویا برای استثنا کردن آن تلاش نماید بزهکار است . هیئت عالی قانون گذاری ٰ شورای ملی جمهوری اسلواکی در این باره میزان جرم را از 6ماه تا سه سال تصویب کرده است. نیروهای تاریک اندیش پیرو سرمایه همراه با این اصلاحیه ٰ از غیبت حزب کمونیست اسلواکی در پارلمان پس از آخرین باخت انتخابات پارلمانی سوء استفاده کردند.  با این که کاربست این لایحه از اول سپتامبر سال 2011 قابل اجرا خواهد بود ٰ  اما حزب کمونیست اسلواکی با استفاده از تمام گزینه های در دسترس برای جلوگیری از اجرایی شدن این لایحه  با عرضه این مورد به دادگاه قانون اساسی یا دادگاه حقوق بشر اروپا در استراسبورگ تلاش می کند. حزب در مخالفت با این لایحه خلاف قانون اساسی که در تلاش بزهکار نشان دادن هر جایگزینی برای سیستم سرمایه داری است قراری را تصویب کرده است .    

 رفقای عزیز

 حزب کمونیست اسلواکی خواهان اظهار محکومیت عمومی این الحاقیه نظام کیفری در سفارت خانه های اسلواکی در کشور خودتان  برای نشان دادن  همبستگی است . اگر شما در این چالش  شرکت کردید لطفا نسخه ای از اعتراض خود را برای ما ارسال کنید.

 ما مایلیم با غنیمت شمردن این فرصت تضمین  بالاترین التزام  حزب  را به اطلاع شما رسانده  وعزم خودرا برای ادامه مبارزه برای سیستمی بهتر ومساوی تر ٰ  مبارزه برای سوسیالیسم ابراز کنیم . 

 با درود های رفیقانه

جلال سلیمان ٰ نایب رئیس حزب کمونیست اسلواکی

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter