نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2014-07-04

نویدنو  12/04/1393 

 

 

بیانیه کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه :

با نئونازیهای اوکراین باید" به شدت "  مقابله کرد!

برگردان : م . چابکی

بر اساس اعلام دفتر مطبوعاتی کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه ,در بیانیه گنادی زوگانف صدر کمیته مرکزی حزب کمونیست و رهبر فراکسیون در دومای دولتی چنین آمده است :

30 ژوئن زمانی که رئیس جمهور اوکراین پوروشنکو اعلام رسمیت نمود مسئولیت کامل عملیات تنبیهی خونریزی و جنگ داخلی علیه مردم جمهوری دونتسک و لوهانسک را بعهده گرفت .تردیدی نیست آتش بس رسمی موقت مورد نظر نیروهای طرفدار آمریکا , پاشیدن خاک به چشم جامعه جهانی است . در حقیقت " طرح صلح " (پیشنهادی) اولتیماتوم برای تسلیم شدن درمقابل نیروهای شبه نظامی باند فاشیست است . تلاش  گروه نظامی , ضربه زدن و خراب کردن روس های جدید ، اشغال اسلاو , دونتسک , لوهانسک , کراما تورسک  مناطقی است که مقاومت در آن جا آغاز شد .

امروزه پاکسازی مردم روس زبان جنوب شرقی با برنامه ریزی آغازشده است . مردم را بخاطر اینکه نمی خواهند در تسلط باندرا زندگی کنند و می خواهند به زبان مادری سخن بگویند می کشند .

پس از 70 سال ما شاهد سربلند کردن فاشیسم در سرزمین اوکراین  وریختن خون هم وطنان و برادران خود هستیم .حکومت غیر قانونی کیف به چیزدیگری جز بکار بردن آتش سنگین  بر علیه شهرها و شهرک ها ، که سبب ویرانی خانه ها , کودکستانها, مدارس , بیمارستان ها و دیگر مکانهای غیرنظامی گردید, نمی اندیشد .

جنگی که کودتاگران علیه شهروندان خود براه انداخته اند و منجر به یک فاجعه انسانی گشته شامل روسها نیز بود ه است . اسلاویا نسک و شهرهای دیگر در محاصره قرار دارند . آب و برق آنها را قطع کرده اند . ده ها هزار نفر از مردم غیر نظامی, ازجمله سالمندان , زنان , کودکان , و معلولان ، درشهرستانهای دیگر وجود دارند که با کمبود شدید آب سالم , غذا ودارو روبروهستند . در آنجا محاصره ای شبیه لنینگراد حاکم است.( اشاره به محاصره لنینگراد در جنگ جهانی دوم توسط نازی های آلمان ).

موج بزرگی از پناهندگان در روسیه بوجود آمده است که اکنون صدها هزار نفر از آن ها تقاضای کمک برادرانه  دارند, روس ها برای کسانی که از نسل کشی حاکمان کیف به روسیه پناه آورده اند , سرپناه , اسکان و امکانات زندگی فراهم کرده اند.

قابل توجه اینکه ریا کاران غربی حضور پناهندگان  اوکراین  در روسیه را به رسمیت نمی شناسند , در نتیجه پناهندگان از شانس کمک های بین المللی محروم هستند . در بیانیه وزارت امور خارجه م . هارف فقط از حضور 110000نفر پناهنده در روسیه خبر داد ، با این توضیح که این افراد ظاهرا گویا برای دیدار " پدر بزرگ و مادر بزرگ " خود به روسیه رفته اند.

مسئولیت کودتا درکیف و متعاقب آن جنگ و برادر کشی به طور کامل به عهده ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا است که با حمایت از نئونازی ها , به پاکسازی قومی کمک کرده ودست به بدترین جنایت علیه بشریت زده اند .

رژیم کنونی باندرا جاه طلبی خود را برای پیوستن به ناتو پنهان نمی کند – این بدین معناست که اوکراین پایگاه دائمی غرب و کانون بی ثباتی در مرزهای جنوبی کشور ماست – این تهدید برای منافع ملی و امنیت روسیه جدی به شمار می رود .

ما تاکنون چندین بار شاهد پی آمدهای فاجعه باری چون یوگسلاوی , افغانستان , عراق , لیبی و در حال حاضر در اوکراین بوده ایم . باید به این فکر کرد زمانی که متجاوز جوابی دریافت نکند چه اتفاقی خواهد افتاد.

حزب کمونیست فدراسیون روسیه تصمیم مقامات کیف برای از سرگیری عملیات تنبیهی توسط باندرا علیه روسهای جدید را به شدت محکوم می کند . ما خواهان قطع فوری خونریزی و مذاکره هستیم .

حزب کمونیست تاکید دارد مسئولان حکومت روسیه دربرآورده ساختن وعده های داده شده , محافظت از جان هم وطنان ,از جمله در صورت لزوم استفاده از نیرو های حافظ صلح, اقدام های  لازم را انجام دهند .

ما مسئولان روسیه را جهت اقدام فوری برای حفاظت از مردم روس که زیر بمباران و حملات هوایی قرار گرفته اند فرامی خوانیم .

حزب کمونیست از تلاش های دولت ونیروهای اجتماعی در روسیه در مبارزه با نئو نازیسم و باندرا در اوکراین پشتبانی می کند . با این حال ما خواهان آنیم که مسئولان دولت روسیه اراده وعزم خود را در حمایت از مردم و برادران جدید روس نشان دهند .

گنادی زوگانف صدر کمیته مرکزی فدراسیون روسیه

   02/07/2014

برگرفته از سایت حزب کمونیست

03/07/2014

http://kprf.ru/party-live/cknews/132655.html

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: