برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2021-10-13

نویدنو 18/07/1400         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

 

 

شوخی نیست!-5

ب. ابوالفضول

1

بانک مرکزی که ظاهرا خیری از آمارسازی ندیده تصمیم گرفته واقعیت را اعلام کند، برهمین اساس اعلام کرده : «خط فقرزندگی درایران به ۱۱ میلیون تومان رسیده است».

نماینده سراب هم که یک سال پیش با حدود33 درصد از 63هزار رای مردم 135 هزار نفری سراب به مجلس راه یافت ، و در اولین اقدام به ریاست مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی انتخاب شد و تا همین 4 روز پیش هم از او اسمی در رسانه ها نبود، به ناگهان یاد مردم افتاد و گفت :

«... باید فکر اساسی برای زندگی بخش بزرگی از مردم کرده و سبد حمایتی به آنان داده شود...» یعنی طبق معمول ایشان هم به طبل صدقه کوبید.

 البته وزیرکشورکابینه حجت الاعدام ابراهیم رئیسی نیزایشان را بی پاسخ نگذاشت ودرسخنان مبسوطی ضمن اعلام این که : « جمهوری اسلامی ایران مدل حاکمیت و حکمرانی جدیدی را به دنیا عرضه کرده که با اقبال خوبی نیز روبرو بود...»

با دادن گوشی دست آقای نماینده سراب فرمود: « این الگوی بی‌نظیری است که در هیچ جای دنیا نظیر و شبیه آن را نمی‌توان پیدا کرد، به طوری که با تکیه برسه اصل عدالت، صداقت وصلاحیت جمهوری اسلامی ایران، امروز بیرق مبارزه با استکبار واستبداد را در دنیا برافراشته است!» یعنی که:« آقای نماینده برو بوق بزن که بیکار نمانی!»

البته پاسخ این ابوالفضول اینه که : بعععععععله... برمنکرش لعنت.

2

یک آگهی تجاری :

نمازو روزه استیجاری.

فرصتی ویژه برای کسانی که می‌خواهند نماز و روزه برای اموات خود بدهند ولی توان پرداخت هزینه سنگین را ندارند. ما با کمک طلاب مجرب وبا تقوا توانستیم این فرصت را برای شما عزیزان با نحوه پرداخت اقساطی و چِک فراهم کنیم.

دراین ارتباط باید یادآورشویم که دفتر آیت اله مکارم شیرازی اعلام کرده است :

« نرخ "عبادت استیجاری" و کفاره با افزایش تورم بالا رفت!».

واقعا اشک آدم از این همه مشتری مداری درمیاد!

3

 حجت الاسلام آقا تهرانی، دبیر جبهه پایداری اظهارفرموده اند که : « به کسی چه ربطی دارد که من "گرین کارت" آمریکا را دارم!»

پاسخ : بعععععععله... امان از دست این جماعت فضول! واقعا به کسی ربطی ندارد.

4

چند سخن نقل شده ازسقراط ایرانی :

* کشوری که متفکران و روشنفکران وآدم های فهمیده اش علاف باشند و درایران و جهان ویلان ، باید هم بیسوادان و روضه خوانان و مداحان و جن‌گیران و دروغ پردازان بی حیائی مانند آیت اله علم الهدی، پدرهمسررئیس جمهورزورچپان شده به مردم ایران یعنی ...(سانسور سردبیر) مانند حجت الاعدام ابراهیم رئیسی کم عقل، بشود عربده کش آستانه قدس رضوی کاریکاتوری شبیه جدش بزرگش رضاشاه پهلوی. 

* کشوری که سایه آدم های کوتوله اش، آنقدر درازاست که یک سرش درخیابان پاستوراست و سر دیگرش در گورستان شهیدان خاوران، بدانید و آگاه باشید که درآن ولایت، آفتاب با دل و جانی زخم خورده درحال غروب کردن است.

* کشوری که کارگران و زحمتکشان اش، اعم ازکارگر ومعلم و کارمند و ...ماه های متوالی حقوق نمی گیرند و اگرهم اعتراض کنند، مورد ضرب و شتم قرارمیگیرند و به زندان می افتند و زن و فرزندانشان باید گرسنه سر بربالین بگذارند وبه هیچ خدائی هم نتوانند شکایت برند، شک نداشته باشید که  به فرموده بعضی از کله پوکان دهان گشاد به وزارت رسیده اش:

« ...الگوی بی‌نظیری است که در هیچ جای دنیا نظیر و شبیه آن را نمی‌توان پیدا کرد...»

* کشوری که اندیشمندان و متفکران و روشنفکران اصلی و مردمی اش، یا درگورستان ها خفته اند و یا دراطراف و اکناف جهان پراکنده اند و یا سر در لاک خود فروبرده و غم برغم تلنبار می کنند باید هم پروفسور گاومیش هایش حسین شریعتمداری ها، ازغدی ها قوچانی ها و ... باشند.

 5

روزنامه شرق که با به گل نشستن کشتی اصلاح طلبان احساس یتیمی می کند این بار سرنا را از سر گشاد می نوازد و یکی به نعل و یکی به میخ هم دل درهوای قبضه قلب حکومت را دارد وهم نشان دادن چهره ای «اپوزیسیون». مدت هاست که به تاسی از روزنامه های فرنگ دست به انتخاب چهره هفته با رای «مردم» می زند. این هفته روزنامه شرق «دو گزینه» ازچهره های نکبت بارجمهوری اسلامی را معرفی کرده وبا طرح دو جمله «قصار» ازاین دونکبت، ازدیگران خواسته است تا یکی ازاین دو نکبت را به عنوان چهره هفته انتخاب کنند.گزینه های ایشان به قرار زیر است :

گزینه (1) :

سردار نقدی : ساسانیان کشور را به مغول ها تقدیم کردند.

گزینه : (2 ) :

امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه : به وزیرخارجه کره جنوبی گفتم ممکن است اگر پولمان را ندهید، دیگر سریال های کره ای را پخش نکنیم.

البته روزنامه شرق فراموش کرده است گزینه سوم را بنویسد. ما به کسانی که در این مسابقه انتخاب چهره هفته در روزنامه شرق شرکت می کنند پیشنهاد می کنیم گزینه سوم را چنین بنویسند :

گزینه (3 ) : نه قم خوبه نه کاشون، لعنت به هردوتاشون!

6

حساب این آقای حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس هم ظاهرا تعریفی ندارد. ایشان فرموده اند: "قبل از انقلاب ۱۶ هزار زندانی داشته‌ایم اما اکنون ۲۴۰ هزار زندانی داریم که وضعیت اسف باری است."

محض اطلاع ایشان عرض می شود 16 هزار زندانی مال 30میلیون جمعیت با تورم درحدد 2 درصد بود. الان درسال 1400 ماشااله جمعیت به 80 میلیون رسیده و تورم به بالای بیش از 2000 درصد . اگر براین منوال حساب کنیم قاعدتا باید حدود43000 زندانی با نرخ سال 57 داشته باشیم. اما وقتی که این عددرا در 2000 درصد تورم بزهکاری های اجتماعی ضرب کنیم رقم 8.534000 نفر حاصل می شود که به یاری خدا با تلاش بیشتر به تحصیل این رقم در آینده ای نزدیک خواهیم رسید. مراتب جهت اطلاع نماینده بی سواد مجلس ایفاد می گردد!

7

امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی دربهمن ماه سال 1357 قبل ازاینکه کاملا بر یابوی انقلاب سوار شود و در ماه دیده شود فرموده بود :

« در حکومت اسلامی دیکتاتوری وجود ندارد!»

بعععععععله ... درست است. بر منکرش لعنت.!

 

از این قلم :

ب. ابوالفضول

بچه ته خط

 ب. ابوالفضول

 ب. ابوالفضول

بویوک آقا افندی - ترجمه : بهروز مطلب زاده

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست