نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-11-13

نویدنو  21/08/1397 

 

 

  • در ساعت 10 صبح با صدای ارکستر نظامی ، ستونی از مردم برای گذاشتن گل به سوی مجسمه لنین حرکت کردند. سرود بلاروس نواخته شد، پس از آن الکسی سوکول دبیر کل حزب کمونیست بلاروس به طور مختصر به حاضران در جشن شادباش گفت.

     

 

بزرگداشت 101 مین سالگرد انقلاب سوسیالیستی اکتبردر بلاروس

 

در بزرگداشت 101 مین سالگرد انقلاب کبیر اکتبر در مینسک نزدیک مجسمه و.ا.لنین اعضاحزب کمونیست بلاروس، نمایندگان مجلس ملی جمهوری بلاروس ، نمایندگان شورای شهر مینسک، نمایندگان هیئت های دیپلماتیک ، سازمان ها و انجمن های عمومی، اتحادیه های کارگری، دانش آموزان، دانشجویان، کهنه سربازان، بازنشتگان و شهروندان عادی که 7 نوامبر برای آن ها جشن واقعی است گرد هم آمدند.

در ساعت 10 صبح با صدای ارکستر نظامی ، ستونی از مردم برای گذاشتن گل به سوی مجسمه لنین حرکت کردند. سرود بلاروس نواخته شد، پس از آن الکسی سوکول دبیر کل حزب کمونیست بلاروس به طور مختصر به حاضران در جشن شادباش گفت.

در پاسخ به یادداشت ها در روزنامه حزب ، الکساندر سوکول 101 مین سالگرد انقلاب کبیر اکتبر را به کمونیست ها تبریک گفت، و برای کهنه سربازان جوان در مدرسه و کار سلامت و موفقیت آرزو کرد و نیز تبریک گرم خاص از سوی رئیس جمهور را به مناسبت روز تعطیل یاد آورشد .

 

برگرفته از سایت حزب کمونیست بلاروس

برای مشاهده عکس های مراسم کلیک کنید

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: