نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-10-26

نویدنو  04/08/1397 

 

 

  • کشور با بحرانی رو در رو است . بمب های لوله ای به پر کردن صندوق های پستی تعداد فزاینده ای از افراد برجسته ای که در انتقاد از پرزیدنت ترامپ و سیاست های او مشترکند ادامه می دهد . بحرانی که سبب نگرانی در سراسر کشور شده است نتیجه مستقیم کارزار ترس و دروغ به راه افتاده از سوی خود رئیس جمهور امریکاست .

     

 

پشت بمب ها ترامپ ایستاده است

 هاتف رحمانی

کشور با بحرانی رو در رو است . بمب های لوله ای به پر کردن صندوق های پستی تعداد فزاینده ای از افراد برجسته ای که در انتقاد از پرزیدنت ترامپ و سیاست های او مشترکند ادامه می دهد . بحرانی که سبب نگرانی در سراسر کشور شده است نتیجه مستقیم کارزار ترس و دروغ به راه افتاده از سوی خود رئیس جمهور امریکاست .

واکنش رئیس جمهور ترامپ از طریق توئیت امروز صبح تنها به آتشی که او بر افروخته است سوخت اضافه کرد . رئیس جمهور گفت که خشم در کشورناشی از خطای "اخبار جعلی" و آن چه او "دروغ" نامید است که از سوی رسانه های عمده گسترش یافت .  

شاهدی که خود توئییت تنها یکی دیگر از دروغ های بزرگ او بود به سادگی لیست افرادی است که بمب ها برای آن ها ارسال شده بود . هر فرد در نظر گرفته شده برای دریافت این بمب های لوله ای مرگبار فردی است  که در هفته های گذشته بد گویی های خشن ترامپ را بیرون ریخته است .این افراد هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین، و بیل کلینتون رئیس جمهر پیشین، ماکسین واترز نماینده مجلس ، باراک اوباما رئیس جمهور سابق و میشله اوباما بانوی اول سابق ، جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین ، ژنرال ارک هلدر وکیل سابق ، رابرت دنیرو بازیگر و جورج سورس سرمایه گذار را در بر می گیرد .   

یک بمب به ادرس جان بزنان مدیر سابق سیا به دفتر مرکزس سی ان ان ارسال شده بود ، رسانه ای که خروجی آن انتقاد از رئیس جمهور بوده است . در هنگام نوشتن این مطلب ، نمی دانیم چه اسامی دیگری به لیست هدف قبل از پایان این حمله تروریستی اضافه خواهد شد .

ما نمی دانیم چند کارگر پست و مجری قانون زندگی خود را برای یافتن و خنثی کردن این بمب ها به خطر خواهند انداخت .

متاسفانه ، تا لحظه نوشتن این مطلب ، اما می دانیم که رئیس جمهور ترامپ قصد پذیرفتن مسئولیت را ندارد و احتمالا ، قصد دارد اوضاع را بد تر کند.  

به نظر می رسد او نسبت به ایجاد یک راهبرد ترس و جدایی تا حد ممکن در کشورمصمم باشد که معنی آن تضمین پیروزی برای حزب جمهوری خواه او در انتخابات میان دوره ای در 6ماه نوامبراست . ایده این است که مردم ترس خورده و گیج به رهبری ظاهرا قدرتمند او برای خارج کردن آن ها از آشفتگی که او و عوامل حزب جمهوری خواه اوا یجاد کننده عملی آن هستند توجه خواهند کرد .

 علاوه برمسابقه نفرت و دروغ هایی که او بریک مبنای منظم گسترده است ، این هفته خشونت مستقیم علیه رسانه ها را تشویق کرد . در یک گرد همایی در مونتانا ، نماینده کنگره ای را که برای آزار فیزیکی یک گزارشگر مقصر شناخته شده بود مورد ستایش قرار داد . ترامپ روی صحنه  برای خوش آیند حامیان تند رو خود ، چگونگی زمین خوردن گزارشگر را مورد تقلید قرار داد . توانایی او برای  نشان دادن بدترین در ذات انسان یک بار دیگر همان طورکه جمعیت  رفتارهای او را تشویق می کردند در نمایش کامل بود.       

آخرین توئیت او که رسانه هارا برای ایجاد خشم در کشورمحکوم می کند- و این را تنها یک روز پس از وحشت بمب لوله ای انجام می دهد - به سادگی شگفت آور است . او امروز صبح با تکیه برحمله علیه  سی ان ان تهدید کرد که رسانه های جمعی " بهتر بود سزای  خود را با یکدیگر و سریع دریافت می کردند"

سازمان های رسانه ای در سراسر کشور رئیس جمهور را به خاطر این گفته محکوم می کنند.

دنیای مردم همین جا اعلام می کند که ما در این محکومیت به همه آن رسانه ها می پیوندیم . ما در اینجا اعلام می کنیم که  سرزنش برای این اقدام های تروریسم و برای ترس فزاینده در کشورمتوجه خود رئیس جمهور ترامپ است .

دنیای مردم  به شما ، خوانندگان  خود قول می دهد که اقدام های ترور دست راستی ، از جمله و به ویژه آن هایی که از سوی رئیس جمهور ترامپ دامن زده  می شود ، ما را از گزارش حقیقت در باره او و سیاست های او باز نخواهد داشت .

ما به فراخوان برای بیرون آمدن انبوه رای دهندگان در 6 نوامبر برای کنار گذاشتن تمام جمهوری خواهان تشویق کننده ترامپ و هر چیزی که او از آن دفاع می کند ادامه می دهیم .

ما به ادامه مبارزه برای اتحاد بزرگ زیبای چند نژادی و چند ملیتی طبقه کارگر که اکثریت قابل توجه امریکایی ها را تشکیل می دهد متعهدیم . و در این روز های دشوار، بیایید به خودمان یاداوری کنیم که مردم متحد  را هرگز نمی توان شکست داد.      

دنیای مردم روزنامه حزب کمونیست امریکا

 

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: