نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-10-12

نویدنو  20/07/1397 

 

 

  • صلحی خاطر نشان کرد که همایش بعدی شورای مرکزی فلسطینی ها باید به خوبی تدارک دیده شود ، چون مهم ترین موضوع ایجاد مسیر متفاوت برای روند های سیاسی ، با اتحاد های سیاسی و روابط داخلی و خارجی بر مبنای " موضوع مرکزی پایان دادن بی درنگ به اشغال اسرائیلی سرزمین فلسطین " می باشد

     

 

صلحی دبیرکل حزب مردم فلسطین : برقراری دوباره گفتگوها آن چنان که امریکا خواستار آن است یک عقب نشینی بی سابقه است.

برگردان : آرش وجدانی

پس از سخنرانی محمود عباس در سازمان ملل ، حزب مردم فلسطین با تاکید بر ضرورت فوری پایان دادن به اشغال اسرائیل به مقابله با فشار برای " مذاکره" فرا خواند.

 

بسام ال صلحی ، دبیرکل حزب مردم فلسطین و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اظهارداشت که مسئله فلسطین مدت طولانی از سوی ایالات متحده ،برخی طرف های اروپایی و عرب به موضوع بازگشت به مذاکره بسیار نزدیک شده بود . اما با موضع مشخص کنونی امریکا ، پایان دادن بی درنگ به اشغال و دست یابی به کشور مستقل فلسطینی شناخته شده از سوی سازمان ملل مهم تر از همیشه است . این امر می تواند درکنار تضمین حقوق پناهندگان فلسطینی ، که قبل از هر چیز حق بازگشت طبق قطعنامه 194 سازمان ملل است عملی شود. 

صلحی به دنبال سخنرانی رئیس جمهور محمود عباس در مجمع عمومی سازمان ملل در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که "تولید مجدد دایره بسته مقدم بر مذاکرات مورد درخواست ایالات متحده و برخی طرف های بین المللی، از جمله آن هایی که موضع دولت امریکا در اتخاذ اقداماتی آشکارعلیه مردم فلسطین را نا دیده می گیرند، عقب نشینی بی سابقه ای است ". دبیرکل حزب مردم فلسطین تاکید کرد که باید با اراده و تصمیم متحد با این امر مقابله شود.  

صلحی خاطر نشان کرد که همایش بعدی شورای مرکزی فلسطینی ها باید به خوبی تدارک دیده شود ، چون مهم ترین موضوع ایجاد مسیر متفاوت برای روند های سیاسی ، با اتحاد های سیاسی و روابط داخلی و خارجی بر مبنای " موضوع مرکزی پایان دادن بی درنگ به اشغال اسرائیلی سرزمین فلسطین " می باشد . او خاطر نشان کرد حزب مردم فلسطین هنوز روی تلاش برای پایان دادن به جدایی در داخل جنبش فلسطین بعنوان ضرورت فوری برای حفظ  طرح ملی فلسطینی و آزمون دموکراتیک فلسطینی حساب می کند. 

ICP, 29 September 2018

 

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: