نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-06-10

نویدنو  20/03/1397 

 

 

  • اجلاس سران گروه 7، فر صتی برای بحث های آشکار در مورد سیاست های اقتصادی واجتماعی نیست. این رویداد سالانه، فرصتی برای رهبران قدرت های عمده امپر یالیستی، جهت همآهنگ سازی استراتژی ها تحمیل سیاست های نئو لیبرالیسم، اقتصاد ریاضتی، وجنگ بر علیه طبقه کارگر، و زحمتکشان تمام کشور ها است.

 

 

اجلاس گروه 7: دستور کار ریاضت اقتصادی، فقر، تخریب محیط زیست، و جنگ

بیانیه حزب کمونیست کانادا، در رابطه با اجلاس گروه " 7 "

بر گردان: رحمت ایماق

 

کمیته مر کزی اجرایی حزب کمونیست کا نادا به اتفاق سایر جنبش های مترقی و دموکراتیک اجلاس سران گروه " 7 " را که در ( لمالبانی )،منطقه مجزا ودور از شهر کبک، بتاریخ 8 و 9 ژوئن بر گذار می گردد، محکوم می نماید.

اجلاس سران گروه 7، فر صتی برای بحث های آشکار در مورد سیاست های اقتصادی واجتماعی نیست. این رویداد سالانه، فرصتی برای رهبران قدرت های عمده امپر یالیستی، جهت همآهنگ سازی استراتژی ها تحمیل سیاست های نئو لیبرالیسم، اقتصاد ریاضتی، وجنگ بر علیه طبقه کارگر، و زحمتکشان تمام کشور ها است.

دستور کار سرمایه داری آنها، از جمله کاهش بزرگ جدید مالیات برای ثروتمندان،رفع محدودیت ها از پیش پای سرمایه داران برای سود بیشتر، خصوصی سازی، برون سپاری مشاغل و خدمات در جاهایی که کارارزان است ، و حمله بر اتحادیه های کارگری است.

همایش گروه 7،با ترویج به اصطلاح " رقابت در خدمات عمومی " و " تجارت ازاد " مبتنی بر توافق های دولتی – سرمایه گذاران، به سرمایه دارانی که %1 در صد جمعیت جهان را تشکیل می دهند کمک می کند تا نا برابری های اجتماعی و اقتصادی را در سطح جهان حفظ و گسترش دهند.

با نقص آشکار ازادی بیان، وحق اعتراض موثر، در مورد مسایل حیاتی زمان ما، از جمله تغیر محیط زیست،نظامی گری و جنگ افروزی، که توان زیست جهان مارا تهدید می نماید، درعصر به اصطلاح " آزادی بیان " این نشست تقریبا در دو کیلو متری فیرمونت لو مونیر ریشلیو، هتل لوکسی که هیئت های گروه هفت دیدار خواهند کرد، برگذار خواهد شد .

در شرایطی که دولتها اد عا می کنند فاقد منابع برای رفتار با فقر، بی خانمانی و شبکه تامین اجتماعی  از هم گسیخته هستند ، این نشست دوروزه حدود 605 ملیون دلار هزینه خواهند داشت، و 259 ملیون دلار آن صرف هزینه امنیتی آن خواهد شد.

این بر خلاف اد عای مسخره از جانب جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در باره برابری جنسیتی وتوانمندی زنان است، که اولین رییس جمهور بدنام نژاد پرست،ضد جنسیتی، وزن ستیز، شخصی که بی وقفه و خستگی نا پذیربر علیه محیط زیست، و بستن راه تلاش ها برای حفظ محیط زیست می کوشد ،و بی وقفه برای توسعه جدید توانایی های نظامی امپر یالیسم امریکا تلاش می کند، در این نشست شرکت می نماید.

حزب کمونیست کانادا این گردهمایی را بعنوان ضایع کردن رسوای منابع و گرد همآیی قدرت های امپریالیستی، جنگ افروزان، قاتلان محیط زیست، و سود جویان جهانی سرمایه دار ، محکوم می نماید.

ما از تظاهرات بر علیه این نشست ار تجاعی حمایت می نماییم، در عوض آن خواهان سیاست هایی برای حفاظت از محیط زیست جهانی، امنیت اقتصادی، اشتغال کامل، حقوق بشر، برابری اجتماعی وجنسیتی، دموکراسی واقعی، و خلع سلاح هستیم.

 

مرگ بر گروه 7، زنده باد مبارزه برای یک جهان بهتر، سوسیالیسم، صلح وازادی! "


 

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: