نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-03-15

نویدنو  24/12/1396 

 

 

  • زنان ما دوشادوش مردان سرزمینمان 4 سال است که بی وقفه پایه های ساختاری دولتی را بوجود آورده و در امر سازندگی آن می کوشند .

    ما می دانیم که جمهوری جوان ما بدون دفاع زنان – مادران- و مادر بزرگ هایمان نمی توانست شکل گرفته و قدرتمند گردد. مردان این کشور بوجود شما افتخار می نمایند وبرای نقش فعالتان در کشور ارزش زیادی قائلند.

     

     

 

دبیراول کمیته مرکزی حزب کمونیست جمهوری خلق دونتسک:

 زنان پر ارزش وگرانقدر و مهربان 8  مارس شما خجسته باد.

ناهید مذکوری

لیتوینوف  باریس الکساندروویچ :  از صمیم قلب روز جهانی زن را به شما تبریک میگویم. 

 باید اذعان داشت که شما زنان واقعیت پر ارزش زیبائی طبیعی وعشق و لطافتید. از زمان های دور زن را گرما بخش خانه به حساب می آورند.ما مردان به ذکاوت و رسیدگی شما در زندگی و جامعه وتربیت کودکان برای آینده بهتر اعتراف داریم و بخاطر انرژی وعشق و زحمت و کار و استعداد خارق العاده ای که در سازندگی و راحتی که در محیط خانه و زندگی بوجود آورده اید و هارمونی بوجود آوردنتان بین کار ومنزل سپاسگزارتان هستیم .در دنیای امروز بسیاری از زنان غیر از کار در منزل به کار تخصصی خود در جامعه هم ادامه می دهند.

زنان ما دوشادوش مردان سرزمینمان 4 سال است که بی وقفه پایه های ساختاری دولتی را بوجود آورده و در امر سازندگی آن می کوشند .

ما می دانیم که جمهوری جوان ما بدون دفاع زنان – مادران- و مادر بزرگ هایمان نمی توانست شکل گرفته و قدرتمند گردد. مردان این کشور بوجود شما افتخار می نمایند وبرای نقش فعالتان در کشور ارزش زیادی قائلند.

در این روز پر ارزش سخنی هم با زنان اوکراین دارم.

  زنان گرامی شعله زندگی خانوادگی خویش را حفظ نمائید و به مردان خویش توصیه کنید که به خلق های دیگر هم با دیده احترام ودوستی بنگرند. ما مردم (دانباس)در سرزمین خویش زندگی کرده و خواهیم کرد ,این انتخاب همچون خون در قلب هایمان و اندیشه در انتخاب تاریخی مردم مان وجود دارد.دوستی بین خلق ها و آزادی انتخاب, راه پیشرفت وخوشبختی و صلح و زندگی می باشد. و باز تکرار می کنیم که ما هرگز حاضر نیستیم که زیر یوغ الیگارشی وبی مایگان خارجی آنسوی اقیانوس ها قرار گیریم .

با اعتقاد براین که شما زنان اوکراینی هم چنین خواستی را دنبال می کنید ,برای شما زنان اوکراین ودانباس آرزو مندیم که هرگز دل نگرانی ای در قلب هایتان جا نگیرد و خوشبختی چون درخشش آتش های جشن ها بر دل هایتان شعله افکند.

با تمام وجود برایتان آرزوی تندرستی و صلح می نمایم.

اقتباس از سایت حزب کمونیست فدراسیون روسیه

ناهید مذکوری 19 اسفند 1396 برابر با 10 /03/ 2018

http://skpkpss.ru/novosti-kpdnr-pozdravlenie-pervogo-sekretarya-ck-kpdnr-borisa-litvinova-s-mezhdunarodnym-zhenskim-dnem/

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: