نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-01-01

نویدنو  11/10/1396 

 

 

آقای روحانی ریاکاری مردم فریبی بس است!

 جهان

شب کذشته (دهم دیماه 1396) آقای حسن روحانی برای نخستین بار پس از روزهای متوالی اعتراضات و تظاهرات سراسری مردم جان به لب رسیده از، ظلم، ستم، گرانی، فساد، استبداد و مردم فریبی مسئولان رژیم ولایت فقیه در گفتگویی تلویزیونی حاضر شد و طبق معمول فریبکارانه و فرافکنانه سعی کرد خود را متأثر و همدرد و همدل با مردم نشان دهد. چنان که گویی اعتراضات مردم به تازگی درهمین چند روز اخیر شکل گرفته است و تماماً ریشه درنارسایی های مربوط به چند سال قبل از ریاست دولت او و دورۀ حاکمیت غاصبانۀ دولت پاسدار دیوانۀ ماقبل او داشته و دولت مدبر و مردمی او تنها وارث معصوم آنهاست و هنوز هم زمان کافی برای پرداختن به حل ریشه ای آن ها را پیدا نکرده است. روحانی در ارتباط با اعتراضات مردم به تنگ آمده از ستم مزمن رژیمی که او خود بارها به خادم بودن آن اعتراف، تأکید و حتی افتخارکرده است، مکارانه تظاهرات را حق قانونی مردم خواند و گفت :

« ... طبق قانون اساسی و حقوق شهروندی، مردم در بیان انتقادشون و حتی اعتراضشون کاملاً آزاد هستند، اما درعین حال باید توجه بکنیم که "نحوۀ انتقاد و اعتراض" باید به گونه ای باشد که پایانش منتهی بشه به بهتر شدن شرایط کشور... »

این سخنان مردم فریبانۀ آقای حسن روحانی به آن می ماند که گلوی کسی را محکم بفشارند و بعد بگویند چرا اینقدر داری تقلا می کنی و دست و پا میزنی؟ راحت نفست بکش!.. نفس کشیدن حق کاملاً طبیعی تو است!

 

آقای روحانی !

آیا به نظر جنابعالی مردم ایران علی الاصول شیوه های اعتراض مسالمت آمیز را نمی شناسد؟ یا می شناسند اما مایل نیستند با شیوه ای مسالمت آمیز اعتراضشان را نشان دهند؟ و یا اینکه درطی 39 سال گذشته، مردم هرگز انتفاد و اعتراضی به رژیم شما نداشته و نخواسته اند که از راهی که درست و قانونی است آن ها را به گوش مسئولان برسانند؟ و یا... مردم بسیار هم اعتراض داشته اند ( که بی تردید داشته اند و همه شما با آن سازمان های اطلاعاتی عریض و طویل و بسیار پرهزینه تان این را به خوبی می دانید) اما نتوانسته اند به نحوه ای مسالمت آمیز انتقاد و اعتراضشان را به شمایان، یعنی به بی مسئولیت ترین انسان های مسلط بر سرنوشت میایون ها انسان برسانند؟ چه کسانی آیا مانع از بهره گیری مردم از شیوه های قانونی انتقاد و اعتراض، که شما از آن دم می زنید، بوده اند؟ آیا تا کنون واقعاً مردم خودشان چنین چیزی را نخواسته اند؟ یا شما دشمنان آزادی و حقوق مردم اجازه اش را نداده اید؟

 

جناب آقای روحانی !

آیا می توانید به یک نمونه... تنها به یک نمونه اشاره کنید که یکی از وزرای کشور در تمامی عمر ننگین رژیم آزادی کش ولایت فقیه، از آغاز تا به امروز، حتی برای یک راهپیمایی اعتراضی مسالمت آمیز، که در قانون اساسی خودتان به عنوان حق مردم شناخته شده است و دولت ها موظف به رعایت و تأمین امنیتش بوده اند، مجوز صادر کرده باشد؟ در دو دوره دولت تزویر و فریب خودتان چطور؟ آیا حتی یک بار اجازۀ برگزاری راهپیمایی اعتراضی مسالمت آمیزی که "حق" قانونی مردم است و شما "وظیفۀ" تأمین امکانات و امنیتش را دارید،  به مردم داده شده است؟ لابد بازهم در این مورد پاسختان همان گفتار فریبکارانۀ تکراری همیشگی است که برای چنین پرسش هایی در آستین گل و گشاد عبایتان آماده دارید؟ همان حدیث کهنۀ مراکز قدرتی که به مصلحت نظامتان نیست که نام ببریدشان و مردم محرم شنیدنش نیستند، مانع شما برای دادن چنین اجازه هایی به مردم می شوند؟ اگر چنین است، پس شما را به تمامی مقدساتتان، که بعید به نظر می رسد چیزی برایتان مقدس تر از ماندن بیشتر بر اریکۀ قدرت باشد، بیهوده مردم را متهم به استفاده از شیوه های شورشی و عصیانگرانه برای بیان اعتراض نکنید! چون شما و رژیم دیکتاتوری و آزادی کشتان هیچ راه دیگری برای مبارزۀ مدنی و مسالمت آمیز در پیش پای مردم باقی نگذاشته اید...

 

آقای روحانی!

شما هرگز به مردم اجازۀ اعتراض و بیان خواسته هایشان در راهپیمای های مسالمت آمیزرا نداده اید و از این به بعد نیز بی تردید نخواهید داد. شما هرگز راضی به هیچ گونه همه پرسی دربارۀ نظامتان و برگزاری هیچ حرکت اعتراضی مسالمت آمیز، با تأمین امنیت و تضمین عدم سرکوب را به مردم نمی دهید و هرگز نخواهید داد؛ زیرا شماها خیلی بهترازهمه می دانید که دیرگاهیست که دیگرهیچ ایرانی از صمیم قلب و صادقانه رژیم شما را نمی خواهد، حتی به مزدورانتان هم اعتماد ندارید. شما از به نمایش در آمدن یکپارچۀ نظر مردم ایران نسبت به نظامتان وحشت دارید! هم شما و هم تمام مردم ایران به خوبی می دانند که در صورتی که مردم امکان بیان اعتراض به شیوۀ مسالمت آمیز را داشته باشند وسرنیزه های مزدورانتان را بر بالای سرشان احساس نکنند، همان یک مجوز، برای یک تظاهرات مسالمت آمیز، تا محو کامل رژیم ضد بشری ولایت فقیه از تاریخ سیاسی ایران ادامه خواهد یافت. هیچ تردیدی درچنین واقعیتی نمی توان داشت !

 

آقای روحانی بس است!

دروغ، ریاکاری، مردم فریبی و یا همان "خدعه" به قول بنیان گذارآدمکش نظامتان که ریشش با خون قتل عام شدگان سال 67 خضاب است، دیگر کارساز نیست. می دانیم و می دانید که حاکمیت اصلاح ناپذیر شما هرگز و باهیچ تغییر و تمهید و با تشبث و بهره گیری ازهیچ نیرویی دیگر نخواهد توانست به رژیمی مورد خواست و تأیید مردم ایران بدل شود! نظام مذهبی واپسگرا و دیکتاتوری شما محکوم به اضمحلال است. اما با این وجود شماها هنوزمی توانید در چگونگی این زدوده شدنتان از صفحۀ سیاسی ایران نقش داشته باشید. تسلیم شدن در برابر خواست مردم در شرایطی آرام و کنار کشیدن از اریکۀ قدرت با آسیبی کمتر و یا... آونگ شدن با عمامه هایتان بر درختان گذرگاه ها در آوار بنیان کن شورشی کور و ویرانگر و غیرقابل کنترل...

انتخابش با خودتان است!

 

جهان – 11 دیماه 1396

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: