نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

1396-09-24

نویدنو  24/09/1396 

 

 

 

مطلب دریافتی

 

هفتادمین سال اعلامیه " حقوق بشر"؟! " ماهیت آمپریالیستی - اروپا محوری،رنگ وبوی نژاد پرست آن!"
رحمت ایماق

\

سازمان حقوق بشر در سال 1948، بعد از جنگ اول جهانی تاسیس واولین اعلامیه آن به نشر رسید.

به روز یکشنبه گذشته " سازمان ملل متحد؟!" آنرا بمثابه یکی از مهمترین و جامع ترین توافق نامه میان کشور های جهان، در حال که وارد 70 سال روز خویش می گردد توصیف نمود.

مگر پر سش آن است که حقوق بشر چیست؟!

این اعلامیه بزرگ ملل متحد?!، الی اکنون تا چه حد موفق بوده؟ چه خدمت را برای نجات بشر نموده؟ یا اینکه اعلامیه بمثابه یکی دیگر از ابزارهای نظام سرمایه داری، و اکنون امپریالیسم جهانی برای تجاوزات نظامی، اشغال کشور ها ،و مداخله بی شر مانه در امور داخلی کشور های جهان، بخصوص کشور های جنوب و یا جهان سومی ساخته شده توسط همین امپریالیستهای اروپایی و امریکایی استفاده نگردیده است؟

بر مبنای متن مقدمه اعلامیه حقوق بشر که در سال 1948 اعلام گردید، حقوق بشر عبارت اند از : رعایت حقوق مساوی برای تمام انسانها در روی زمین بدون تعصب تعریف گردیده است. وحقوق بشر را بمثابه حقوق لایتجزا و فنا ناشدنی برای تمام خانواده بشریت بدون هیچ گونه تعصب و نژاد پرستی در آن وجود نداشته باشد، توصیف گردیده، وپایه واساس انرا بر پایی صلح و عدالت در جهان توصیف نموده است.

دوستان ورفقا! این حقوق بشر عدالت و برابری جامه بشری که امپریالیسم جهانی و نظام های سرمایه داری و خودکامه از  آن داد زده خود را مدافع آن می دانند کجاست ؟

از اوایل قرن 21، بر مبنای ارقام ارایه شده توسط ملل متحد، وکمیسیون عالی آن سازمان برای پناهنده گان، 65 ملیون انسان و عضو این خانواده بشری از سرزمین ، خانه وکاشانه شان، در داخل قلمرو های شان وجهان آواره وبی خانمان شده اند, که تا اکنون در تاریخ بشریت سابقه نداشته است.

ارقام تحقیقی دیگری آنرا بیش از 200 ملیون می خوانند.، که یک بخش قابل ملاحظ این آواره گان و پناهده گان از کشور تحت اشغال ما افغانستان است، که از اکتوبر 2001 بی شرمانه وجنایتکارانه، با تخلف از تمام قوانین بین المللی آن را اشغال، وهمین اکنون بر مبنای ار قام رسمی ملل بیش از دو ملیون افغان در کشور های همجوار، پاکستان، و ایران، عده ایشان برده وار زیست داشته، وبخش از نو جوانان آن در پاکستان در مدرسه های تربیت ترورستی، انتحاری ترورستی که توسط عربستان و کشور های متحد آن تمویل می گردد، و در جمهوری اسلامی شیعه داعشی، جوانان ونو جوانان آنرا در جنگ های منطقوی، از ایشان استفاده می نمایند, بسر می برند.

ملیونها اتباع کشور ما در حالی که همه این دول جنایتکار اروپایی و امریکایی می دانند که کشور ما اشغال وهیچگونه امنیت ایشان نمی تواند تامین گرد، در زیر چادر ها،و مراکز تعبیه جمعی مهاجرین همین ارو پایی های متمدن، بدون سر نوشت بسر برده، وتعداد از ایشان را جبرا برای قربانی شدن در سلاخ خانه امپریالیستی، ودولت طالبی، جهادی و داعش مزدور شان دوباره به افغانستان می فرستند.

همین اکنون نیم ملیون کانگویی ها در افریقا که با فروش خون انها امپریالیسم کاخ استبدادی خویش را بر پا نموده از کمبود مواد غذایی در معرض خطر نابودی قرار دارد.

دوستان می دانند که امپر یالیسم واستعمار چطور پاتریس لومومبا را ترور و دولت انرا نابود نمودند.

در لیبیا، همین اشغالگران دوباره نظام برده گی و فروش برده هارا آشکارا رایج ساخته.

در یمن 7 ملیون انسان در معرض نا بودی قرار دارد.

تمام این تجاوزات در نتیجه جنگ افروزی امپریالیسم جمعی سه گانه "اروپا، امریکا، وژاپن " تحت رهبری امریکا صورت گرفته، وتمویل کننده گان اصلی همین جنگ ها هستند.

بر مبنای احصایه اخیر بیش از نصف سلاح های کشنده تنها توسط امپریالیسم امریکا زراد خانه های آن تولید می گردد.

در کشور ما افغانستان، اکثریت این سلاح های مرگبار، امریکایی، و از تولیدات متحدین آن است، که توسط کشور های حامی تروریسم، عربستان سعودی، کشور های جنوب خلیج،تر کیه،... خریداری ودر دسترس ترورستان داخل افغانستان قرار می گیرد.

..............

در همچو یک شرایط که بشریت از جمله کشور ما وملت ومردم ما قربانی اولیه این تجاوزات امپر یالیستی، که از جنگ نیابتی آغاز وتا اشغال مستقیم، وایجاد پایگاه های نظامی واشغال دایمی ومستعره آن ادامه داشته، از این اعلامیه تا همین اکنون برای تجاوزات، در سراسر جهان، و رژیم های مزدور تحت سلطه امپریالیسم جهانی از این واژه به عاریت گرفته شده ومیان تهی استفاده می برند.

من بمثابه عضو جامعه بشری،وفردی که در نتیجه تجاوز وجنگ وسلطه ددمنشانه اخوانی های دست نشانده امپریالیسم،و تروریستها، وتحمیل آن بر گرده مردم ما مجبور به ترک وطنم شده ام، نفرین و انزجار خویش را در برابر امپریالیسم، وتجاوزات آن ابراز داشته، و اذعان میدارم که این اعلامیه بجز اینکه بحیث ابزار تجاوزات، ومداخلات استفاده می گردد، ماهیت واثر گذاری دیگری برای رعایت وتساوی حقوق بشر ندارد.

نتیجه اشغال افغانستان،وحاکمیت جهادی های تروریست ومافیایی، و حقوق بشر در افغانستان:

تصویر اول : نمونه از 5 ملیون انسان که معتاد به موار مخدر طی زمان حاکمیت جهادی ها به مواد مخدر گردیده در مغاره، در همین مرکز شهر کابل، که سفارت کشور تجاوزگر ومتحدین آن وجود دارد.

فوتوی دوم: نمونه حقوق بشر ودفاع از زنان که اشغالگران تحت این بهانه افغانستان را اشغال نمودند. ومن نظر به شنیع بودن آن فوتو های دیگر تجاوز بالای اطفال,زنان,دست و سینه بریدن ها ,سنگسار,و زنده به آتش سوزاندن ها را نیاوردم.

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: