نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2017-12-14

نویدنو  23/09/1396 

 

 

 

حزب کمونیست فلسطین در رابطه با اورشلیم به مقابله فرا می خواند

برگردان : هاتف رحمانی

حزب کمونیست فلسطین در باره اظهار ترامپ برای انتقال سفارت امریکا به اورشلیم ، " پایتخت ابدی دولت فلسطین" بیانیه ای صادر کرد .

بیانیه یادآور می شود که اشغال تاریخی صهیونیستی سرزمین فلسطین بدون حمایت امپریالیسم بریتانیا و امریکا تشکیل دهنده این نهاد غاصب نمی توانست رخ دهد.

حزب کمونیست فلسطین انتقال سفارت امریکا به اورشلیم را "اعلام جنگ " علیه مردم فلسطین و هدف ملی آن خواند. بیانیه می گوید " این مارا به اتحاد و پایان دادن سریع وشایسته به انشعاب فلسطینی ملزم می سازد ، تنها گزینه پایدار باقی مانده پیش روی مردم ما مقاومت گسترده است ." 

مشاهده می شود که حمله امریکایی علیه حقوق مردم فلسطین در رابطه با شکست آن "از سوی محور مقاومت" در منطقه به معنی آن است که تکبر سیاست امریکا مردم فلسطین ، ملت های آزاد عربی و جهان را به چالش می کشد.

بیانیه تاکید می کند که تمرکز مرکزی در برابر حمله ترامپ توده های مردم فلسطین، مقاومت ملی آن است . بیانیه اعلام می کند که این امر مستلزم اتخاذ سیاست مقابله است از جمله :

- اتحاد تمام گروه ها در عرصه فلسطین و احیا سازمان آزادیبخش فلسطین بر مبنای دموکراسی انقلابی    

-                          بررسی دوباره منشور سازمان آزادی بخش فلسطین و جایگزین کردن راه حل دو دولت با راه حل یک دولت دموکراتیک، که مستلزم مبارزه با تمام ابزار ها است .

-                          گردهمایی تمام بخش های اقدام ملی برای آمادگی برای قیام سوم ، تحت رهبری بخش های مقاومت

-                          تاکیدبر ضرورت غلبه دستورکار ها یا تعهدات منطقه ای

-                          اعطای نقش بزرگتر به توده ها از طریق کنگره های مردم ، کنگره عمومی خلق ، در میهن و در میان آواره ها برای ترسیم سیاست مقابله

-                          مقاومت در برابر انشعاب طرف فلسطینی در رابطه با تعهدات اسلو مبتنی بر تصمیم های کنگره عمومی خلق

حزب کمونیست فلسطین بیانیه را با شعارهای "زنده باد اورشلیم، پایتخت ابدی دولت مستقل فلسطین"،" آزادی برای زندانیان حزب کمونیست فلسطین" پایان می دهد .   

 

نقل از خبرگزاری کمونیستی 

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: