نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2017-12-13

نویدنو  22/09/1396 

 

 

 

هشدار حزب مردم فلسطین دربرابر باج خواهی ترامپ  در باره اورشلیم

برگردان : هاتف رحمانی

حزب مردم فلسطین در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که اجرای تصمیم دولت امریکا می تواند بر امنیت و ثبات منطقه تاثیر جدی گذاشته ، دامنه فرصت های " حل سیاسی " ستیزه فلسطینی - اسرائیلی را کوتاه نماید . این تصمیم به مثابه حمله رسوایی علیه مردم فلسطین در مبارزه برای دولت مستقل فلسطینی به پایتختی اورشلیم ارزیابی شده بود. حزب مردم فلسطین تاکید می کند که سیاست موذیانه اتخاذ شده از سوی امریکا به شعله ورکردن بیشتر هرج ومرج در خاورمیانه ، به ویژه در سایه تلاش های آن برای تحمیل "راه حل "هایی که حقوق حداقل مردم فلسطین را براورده نمی کند منجر خواهد شد . 

حزب مردم فلسطین به عدم تسلیم در برابر سیاست باج خواهی ترامپ و تلاش های دولت او برای وادارکردن رهبری فلسطین به کنار آمدن با چشم انداز"روند صلح" مد نظر او فرا خواند. حزب مردم فلسطین با خاطر نشان کردن برنامه های اسرائیل برای از بین بردن حقوق قانونی ملی خلق فلسطین ، از جمله حق کشور مستقل در سرزمین های اشغالی از سال 1967 ، به پایتختی اورشلیم ، ضرورت ایفای نقش مثبت برای دولت امریکا را تصریح کرد . 

در راستای مقاومت در برابر تلاش های امریکا برای تقلیل حقوق مردم فلسطین تصریخ شده در تمام فرمان ها و قطعنامه های قانونی بین المللی، حزب مردم فلسطین به سرعت دادن به روند پایان دادن انشعاب بین بازیگران سیاسی فلسطینی ، احیا اتحاد ملی همه جانبه و پذیرش راهبردی مبتنی بر گسترش بیشتر مبارزه دعوت کرد . طبق بیانیه حزب مردم فلسطین ، در خط مقدم ، مقاومت مردمی باید به رسمیت شناخته شدن دولت فلسطین در سال 2012 به پایتختی اورشلیم بنا شود .

نقل از خبرگزاری کمونیستی 

 

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: