نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2017-10-14

نویدنو  23/07/1396 

 

کارگران قطعه ساز به "اتحادیه " می گویند آری!

مارتا گراوت – برگردان : هاتف رحمانی

 

اکثریت کارگران کارخانه قطعه سازی ماگان در وارن ، میچ  روز 5 و 6 اکتبر به طرف داری از نمایندگی اتحادیه رای دادند. انتخابات، از سوی هیئت روابط ملی کار برگزار شد، که به اتحادیه متحد کارگران محلی اتوموبیل 155 اجازه می دهد تا بیش از 200 کارگر که اجزا داشبورد اتوموبیل برای صنعت اتوموبیل می سازند را نمایندگی کند. اتحادیه محلی 155 هم اکنون بیش از 50 کارگاه کوچک در مترو دیترویت را زیر چتر خود دارد .

 بزرگترین شکایت های کارگران بر فقدان کامل حق ارشدیت ، هزینه های طاقت فرسای بیمه بهداشت و سیستم نا عادلانه امتیاز که به صورت عادی به نظم ناعادلانه ختم می شود متمرکز بود.

کارگران می توانند برای خود داری از اضافه کاری امتیاز بگیرند ، حتی زمانی که درست قبل از زمان ترک کار از آن ها خواسته شود .

 تبعیض علیه مهاجران همونگ ، که تقریبا 25 درصد نیروی کار را تشکیل می دهند ، موضوع دیگری بود که کارگران را به سوی تشکیل اتحادیه راند.

ماگان ، که خود را "تامین کننده برجسته اتوموبیل جهانی با 327 عملیات تولیدی و 100 محصول پیشرفته ، مراکز مهندسی و فروش در 29 کشور" با "161.000 کارگر" معرفی می کند به راحتی می تواند از عهده هزینه بیمه سلامت کارگران برآید. شرکت در نیمه اول سال جاری بیش از 1.5 میلیارد دلار  سود داشت.       

زمانی، اتحادیه کارگران اتوموبیل اکثریت تامین کننده های مستقل قطعات را نمایندگی می کرد، شرکت هایی که دامنه گسترده ای از قطعات را برای سه توموبیل ساز بزرگ تامین می کردند. در طی سال ها، برون سپاری به شرکت های غیر عضو اتحادیه کل شرکت های برون سپاری شده را به 70 درصد افزایش داده است .

پیروزی اتحادیه کارگران اتوموبیل دومین پیروزی در مترو دیترویت در ماه های گذشته بود ، اولین پیروزی درانبار لجستیک پنسکه در 13 سپتامبر به دست آمد .

7

 

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: