نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2017-09-22

نویدنو  31/06/1396 

 

 

حزب کمونیست هند (مارکسیست) ، در باره تهدید کره شمالی

برگردان : آرش وجدانی

هیئت سیاسی حزب کمونیست هند (مارکسیست) بیانیه زیر را منتشر کرده است .

هیئت سیاسی حزب کمونیست هند (مارکسیست) تهدید امریکا به از بین بردن جمهوری دموکراتیک خلق کره را به شدت محکوم می کند. رئیس جمهور دونالد ترامپ ، در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل غرید ، که او می تواند کره شمالی را" کاملا نابود" نماید .ایالات متحده امریکا تنها کشور جهان است که از سلاح های اتمی برای نابودی هیروشیما و ناکازاکی استفاده کرد . این ویرانی طراحی شده از سوی امریکا ،با کشتن و درد مند کردن صد ها هزار نفر، پس از تسلیم ارتش فاشیست هیتلر در پایان جنگ جهانی دوم به اجرا در آمد.امریکا این ویرانی را نه برای پایان دادن به جنگ جهانی دوم ، بلکه برای آغاز "جنگ سرد" جهت برقراری سرکردگی جهانی خود به راه انداخت . امریکای پسا جنگ جهانی دوم ، در کره تحت شعار "جنگ جهانی علیه کمونیسم " دخالت نظامی کرد.در طی جنگ کره ، امریکا شهرهای مختلف کره شمالی را بمب باران کرد که سبب مرگ ده ها هزار غیر نظامی شد .امریکا تقسیم شبه جزیره کره را حتمی کرد .

دونالد ترامپ با استفاده از عباراتی مانند "تروریست بازنده" و " رزیم قاتل"و غیره تهمت های ناروایی علیه ایران و ونزوئلا ایراد کرد. او به این صورت "محور شرارت جدید" امریکا را نعیین می کند.

امریکا با سابقه معلوم خود ، برای صدور چنین تهدید هایی هیچ حقی ندارد . این تهدید آشکاری علیه حق حاکمیت کشورهای مستقل است . این امر نمی تواند مورد قبول باشد و باید رد شود .

چاره جویی برای موضوع های مطرح شده از سوی کره شمالی باید از طریق گروه شش متشکل از امریکا ، چین ، روسیه ، ژاپن، کره جنوبی و کره شمالی با حفظ گفتگو ها حل شود .

هاری سینگ کانگ

از دفتر کمیته مرکزی   

 

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: