نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2017-09-02

نویدنو  11/06/1396 

 

 

 

پاسخی به یادداشت های دوستان عزیزفیس بوکی

 انوشه راستگو

صوفی سرخوش از این دست که کج کرد کلاه

به دو جام دگر آشفته شود دستارش

چندی پیش نوشته ای در رابطه با مطالب مندرج در پیک نت نوشتم که از طرف گردانندگان محترم سایت نوید نو به زیور "درج "آراسته شد.

با تشکر از زحماتشان.

در اینجا وپیش از ورود به بحث جدید لازم می دانم نکاتی چند را به اطلاع دوستان عزیز برسانم .

1-   این نگارنده ساکن ایران است .

2-   نام بنده مستعار می باشد .

3-   نوشته های چندی از این نگارنده زیر همین نام در نوید نو وسایت 10 مهر منتشر شده است ودوستانی که مایل باشند می توانند به آن ها مراجعه کنند.

4-   این نگارنده از نعمت داشتن فیس بوک محروم می باشد .از این رو پاسخ هایی که به نوشته این نگارنده در آن جا درج می شود به دست بنده نمی رسد،اما چندی پیش که تصادفابا دوستی برخورد کردم مرا از بحث های فیس بوکی در این زمینه مطلع کرد و من از او خواهش کردم که متن آن ها را برایم ارسال نماید وعلت تاخیر در پاسخ همین امر می باشد .

واما پاسخی به عزیزانی که به نظر می آید به طور عمده در ساحل امن به سر می برند:

الف - اولین نوشته متعلق به آقایی به نام Iraj Asriاست با این مضمون :

تقریبا به بند بند این مطلب که با تأسی به شیوه و تاکتیک بنگاه های غربی یعنی تکرار و تکرار و باز هم تکرار یک "صفت" و "بهتان" و "افترا" تا واقعی شدن!!! آن در اذهان عمومی شود، می باشد میتوان نقد نوشت.اما "شاه گل" این مطلب که از دُم خروس هم گذشته و همۀ خروس را عیان کرده ؛«گویی برای گردانندگان پیک نت رخدادهای اجتماعی وسیاسی نه برمبنای قواعد وقوانین حاکم بر جامعه وسیاست ، که بر مبنای توطئه وتفتین میگذرد وجهان وایران مملو از توطئه گرانی است که بر فراز قوانین حاکم بر جامعه عمل می کنند».یعنی« رَد تئوری توطئه» از سوی ایشان و انگشت شمار همفکرانی که به سایۀ فرقۀ رجویه بیشتر از آفتاب حقیقت توجه دارند.

استیل ایشان ، استیل پادوهای غربی میباشد ! به فیلم زیر و تکرار کلمۀ کا گ ب توجه کنید!https://www.youtube.com/watch?v=S0BlEsHZMho

اگر از بنده نوازی های آقای ایرج عصری (که امیدوارم نامشان را درست خوانده باشم) بگذریم باید به ایشان بگویم که "شاه گل "مطلب را درست تشخیص داده اند .از نگاه من دستکم در مطالب اشاره شده رد بسیار پر رنگی از تئوری توطئه به چشم می خورد.آیا ایشان موافق تئوری توطئه هستند ؟

همین ارجمند در جایی دیگر چنین می نگارد :

IrajAsri ایکاش وقت و حوصله بود که به تمام آنها پرداخت.بعد از اطلاعیه ای که شما با امضاء برخی از عزیزان در رابطه با صدور دموکراسی به ایران از سوی ایالات متحده ارائه دادید ، بعضی با حمله به "راه توده" و " پیک نت" و مهمتر از آن خط مشی پلنوم های 17-16 و روند "که بر که" در پی توجیه و به نوعی پرداخت "کفاره" هستند.البته اینجانب با "عنوان" تحریک کنندۀ سرمقالۀ راه توده «واقعیات چون صاعقه بر سر توهمات فرود می آیند» مخالفم:
در باور من اصل حرکت است!!!

ایرج عزیز

چه کسی با حمله به "راه توده " و"پیک نت " در پی توجیه وبه نوعی پرداخت کفاره است واساسا انتقاد به پاره ای مطالب درج شده در پیک نت چه ربطی به پلنوم های حزبی دارد مگر پیک نت ارگان حزب توده ایران است؟ اما با تشکر از صداقت شما در رابطه با سرمقاله راه توده لازم می دانم که نکته ای را به اطلاع شما برسانم :

در پاسخ به پاره ای از مطالبی که در رابطه با بیانیه ای که شما به ان اشاره کرده اید، توضیحی از طرف آقایان سیامک طاهری ومحمد علی عمویی نوشته شد،که آن هم در سایت نوید نو واخبار روز ،درج گردید.

بنا به گفته دوستان ، این مطلب برای راه توده ،پیک نت وراه کارگر فرستاده شد ، که آنان از درج آن خود داری کردند .شما دوست عزیز بفرمایید ،در حالی که این  دوسایت دوقلو حتا در مورد سالروز تولد آقای عمویی نیز عکس وتفصیلات چاپ می کنند ،چرا از درج این توضیح خود داری کردند؟

آیا از ما انتظار پذیرش صداقت این دوستان را دارید؟

ب – دومین نوشته از عزیز محترم دیگری است با این مضمون :

Mihan Abad جدا شما مردمی ها نوکران بی مواجب دولت فخیمه هستین، چون نه به رژیم کار دارین، نه به امپریالیسم کار دارین، تمام همتتان شده تخریب راه توده، شرمتان باد!

آن چه باید گفته شود این عالیجناب فرموده اند وبه افشا گری بیشتری نیاز نیست.

البته آقای هاتف رحمانی توضیح درستی به ایشان داده است با این مضمون که :

HatefRahmani  میهن آباد لطفا از ادبیات درستی استفاده کنید. نه نویسنده نامه مردمی است و نه مواضع او به نامه مردم نسبتی دارد. کاش جسارت پاسخگویی را در حد نویسنده همین مقاله داشتید و از فحش ولگد استفاده نمی کردید !

آری تنها کسی که مسوول نوشته های من است ،خودم می باشم هیچ مسوولیتی متوجه هیچ جریان سیاسی و یا غیر سیاسی نمی باشد .

من نقدی نوشته ام و در آن از آرایه های ادبی، که گاه رنگ و بوی طنز ویا کنایه دارد سود جسته ام ومنتظر پاسخ های سخاوتمندانه دوستان پیک نتی هستم ، دوستان ما به جای زلف آشفتن وخوی کردن ، زحمت پاسخ دادن را برخود هموار کنند.

در انتها تشکری هم داشته باشم از دوست عزیزبهروز مطلب زاده )اوحتما مرا با این نام نمی شناسد) امیدوارم روزی امکان دیدار مجدد با او حاصل شود تا یادی کنیم از گذشته ها . وبا این امید که امروز در خارج از کشور به همان صراطی رود که در گذشته های دور می رفت.

گرچه یاران غافلند از حال من

 از من ایشان را هزاران یاد باد

 

 

 

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: