نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2017-04-08

نویدنو  19/01/1396 

 

 

بیانیه حزب کمونیست سوریه : شرم بر امریکا و شرم بر تجاوز امریکایی

برگردان : هاتف رحمانی

 

این گام تهاجمی در بستر سیاست امپریالیستی و صهیونیستی با هدف فرسایش و تقسیم سوریه رخ می دهد ، که سنگر استواری در برابر سلطه کامل استعماری بر مدیترانه شرقی و به طور کلی جهان عرب است .

در صبح هفتم آوریل 2017 ، نیروهای امریکایی از کشتی های خود در مدیترانه شرقی حمله موشکی گسترده ای را بر پایگاه نظامی سوریه انجام دادند .

این حمله گام جدیدی از تجاوز امپریالیستی امریکا علیه کشور ما سوریه است ، که از گذشته با استقرار واحد های نظامی امریکا در شمال – شرق کشور ما بدون هیچ توجیه قابل قبولی از نظر قوانین بین المللی عملی شده بود . این تجاوز تجسم رویکرد عام پذیرفته شده از سوی امپریالیسم امریکا در حمله به حق حاکمیت ملی کشور ها و آزادی خلق ها ، در راستای تامین هدف های دائمی توسعه طلبانه است ، که شکلی از امپریالیسم است .

این گام تهاجمی در بستر سیاست امپریالیستی و صهیونیستی با هدف فرسایش و تقسیم سوریه رخ می دهد ، که سنگر استواری در برابر سلطه کامل استعماری بر مدیترانه شرقی و به طور کلی جهان عرب است .

تجاوز رسوای امریکایی علیه سوریه تمام توهمات نسبت به امکان خنثی کردن امریکا را بر طرف می کند. امپریالیسم امریکا دشمن اصلی آزادی خلق ها ، از جمله خلق سوریه است . امریکا بزرگترین تروریست بین المللی جهان است .

حزب کمونیست سوریه توده ها ی سربلند خلق مان را به نزدیک تر کردن هر چه بیشتر صف ها در برابر تجاوز امپریالیستی و تدارک حمایت کامل از ارتش ملی مان در نبرد شدید علیه تجاوز امریکا و باندهای تروریست همدست آن فرا می خواند .

حزب کمونیست سوریه با روی کردن  به افکار عمومی ترقی خواه جهان ،  تمام نیروهای ترقی خواه و دموکرات ،  جهان آزاد ،  به محکوم کردن تجاوز امپریالیستی امریکا علیه سوریه و افزایش همنبستگی با پایداری ملی سوری ها که به صورت موثری بر مبارزه جهانی نیروهای آزادیبخش علیه امپریالیسم  کمک می کند فرا می خواند .

زنده باد پایداری ملی سوری

سوریه زانو نخواهد زد!

 

 

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: