نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-10-05

نویدنو  12/07/1395 

 

 

اعتراف

.تقدیم به همه زندانیان سیاسی که برای شرکت در اعترافات تلویزیونی تحت شکنجه قرار گرفته اند

احمد سپیداری

بی شک هرکدام از ما حداقل یکبار به تماشای مصاحبه های تلویزیونی با زندانیان شکنجه شده نشسته ایم که طی آن علیه هویت، باورها و هر آنچه عمر سیاسی شان را بر سر آن گذاشته اند، داد سخن داده اند. این شوهای مشمئز کنندهٔ تلویزیونی تاثیرات مخرب عظیمی بر روان فردی و اجتماعی ما گذاشته و هنوز که هنوز است در بسیاری از کشورهای دیکتاتور زدهٔ جهان ادامه دارد.

قلب، ذهن و وجود من همیشه سرشار از نفرت علیه گردانندگان چنین برنامه هایی بوده و جز بی منطقی، پوچی و زبونی حاکمانی که از این شیوه استفاده کرده و می کنند، برداشت دیگری نکرده ام.

به نظرم می رسید می توان و باید در مورد این شیوهٔ ر‌ذیلانهٔ ارعاب افشاگری کرد و کمپینی برای جلب افکار عمومی جهان براه انداخت و آن را غیرقانونی و قابل تعقیب قضایی در سطح جهان ساخت.

فیلم اعتراف سال ها پیش با چنین هدفی ساخته شد. فیلم چند باری به مناسبت های مختلف به نمایش محدود درآمده، اما شرایط پخش عمومی آن تا این زمان وجود نداشت. امیدوارم روزی برسد که این شیوه ضد بشری از زندگی انسانی ما کنار گذاشته شود و همگان بتوانیم آزادانه از هویت، اعتقادات فلسفی، سیاسی و اجتماعی خود در اقصا نقاط جهان دفاع کنیم.

 

https://www.youtube.com/watch?v=mN0VSfGnNMw

 

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: