نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-09-08

نویدنو  18/06/1394 

 

 

آکل :درباره موافقت نامه نهایی صلح بین دولت کامبیا و نیروهای مسلح انقلابی – ارتش خلق ( فارک)

آکل از موافقت نامه نهایی صلح حاصل شده بین دولت کلمبیا و نیروهای مسلح انقلابی – ارتش خلق ( فارک) برای حل سیاسی ستیزه نظامی دیرپای معلول دخالت های امپریالیستی ، تروریسم وحشیانه دولتی و سرکوب اعمال شده علیه توده های مردمی و نابرابری عظیم ، بهره کشی و فقر عمومی استقبال می کند.

اکل قدر دانی خود را نسبت به کوبا که نقش کلیدی تعیین کننده ای در دست یابی به موافقت نامه ایفا کرد  و نیز نروژ ، ونزوئلا و شیلی اعلام می کند.

موافقت نامه در ماه اکتبر به رفراندوم گذاشته خواهد شد . چشم انداز صلح پایدار نمایشگر رخ دادی مثبت برای خود کشور ، ونیز دیگر خلق ها است . موافقت نامه پیش شرط های لازم برای شناسایی تمام این مشکل هایی  که  ستیزه را تولید کرد ایجاد می کند .

اما اجرای موافقت نامه صلح روندی دشوار وپیچیده خواهد بود ، که به همبستگی عملی جامعه جهانی نیاز دارد ، خلق ها و جنبش جهانی چپ رد موافقت نامه از سوی راست افراطی قدرتمند و گروه های شبه نظامی را در تلاش برای خراب کردن دست یابی به صلح مورد توجه قرار می دهند.

ما همبستگی خود را با مردم کلمبیا و حزب کمونیست کلمبیا و نیروهای چپ کشور اعلام می کنیم .آرزو می کنیم این شیوه به پیش برود به نحوی که اشتیاق مردم کلمبیا برای صلح ، دموکراسی و ترقی اجتماعی تحق یابد .  

دبیر خانه کمیته مرکزی آکل

دوم سپتامبر 2016 – نیکوزیا

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: