نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-09-08

نویدنو  18/06/1394 

 

 

آکل ( حزب ترقی خواه زحمتکشان قبرس): همبستگی با مبارزه مردم ونزوئلا علیه تشکیلات دست راستی و دخالت های امپریالیستی!

در چند روز گذشته حمله های سیاسی علیه دولت قانونی جمهوری بولیواری ونزوئلا به راه انداخته شد. این نقشه های زیرکانه به دنبال فراخوان منتشر شده از سوی اپوزیسیون دست راستی برای به اصطلاح اشغال" مسالمت آمیز" کاراکاس پایتخت ونزوئلا در روز اول سپتامبر گسترش یافته است . 

این حمله ها نشان دهنده ادامه تلاش های مداوم از سوی تشکیلات دست راستی کشورو نیروهای امپریالیستی برای سرنگونی دولت ترقی خواه نیکولاس مادورو به هر وسیله ای است . بسیج سازماندهی شده از سوی اپوزیسیون بارها به زمینه ای برای وقوع حمله های خشونت آمیز منجر به زخمی شدن ومرگ شهروندان ، نابودی اموال عمومی و خدمات ، فلج عمومی کشور و پرورش شرایط برای بحران سیاسی عمومی تبدیل شده است . تحت این شرایط نگرانی ها در رابطه با نیت واقعی اپوزیسیون در حال رشد است .  

آکل همبستگی خود را با مبارزه دشواری که مردم ونزوئلا به تحمل آن ادامه می دهند اعلام می کند.در این چارچوب ، اکل همراه با دیگر حزب های کمونیست وکارگری ، درخواست همبستگی با مردم ونزوئلا را امضا کرد .علاوه بر این ، ورا پلی کارپو عضو کمیته مرکزی آکل و رئیس روابط بین المللی و دپارتمان امور اروپایی آکل با آقای ژانپیر آنایا سالاس کنسول سفارت جمهوری بولیواری ونزوئلابرای بیان همبستگی آکل و اطلاع بیشتر از رخ داد های جاری در کشور دیدار کرد.

دبیرخانه کمیته مرکزی آکل

دوم سپتامبر 2016  

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: