نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

1395-06-09

نویدنو  09/06/1394 

 

 

حزب کمونیست یونان : کمونیسم ستیزی موفق نخواهد شد

برگردان : هاتف رحمانی

نماینده حزب کمونیست یونان در پارلمان اروپا بزرگداشت های کمونیست ستیزانه سازمان داده شده از سوی اتحادیه اروپا و رئیس اسلواکی اتحادیه اروپا را محکوم کرد . این بزرگداشت ها در چارچوب به اصطلاح " روز یاد بود اروپایی برای قربانی های رژیم های استبدادی" برگزار می شوند که اتحادیه اروپا اجرای آن را برای روز 23 اوت مقررکرده است . شرکت کننده های این بزرگداشت ها را نماینده های وزارت خانه های دادگستری کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، " نهاد " های مختلف ، وسازمان های مردم نهادی (ان جی او) که از سوی اتحادیه اروپا تامین مالی می شوند و ماموریت ویژه خود را برای بدنام کردن سوسیالیسم و بازنویسی تاریخ دارند، تشکیل می دهند. 

هدف آشکار این همایش ضد کمونیستی تحریف آگاهی زحمتکشان ، اولا و در راس همه جوانان ، با استفاده از سلاح تحریف تاریخ خود و افترا علیه دست آوردهای بی سابقه زحمتکشان در سوسیالیسم است .به واسطه تطبیق غیر تاریخی کمونیسم با فاشیسم ، آن ها درنهایت برای تبرئه عفریت فاشیست و " پرورش" آن چه به فاشیسم حیات می بخشد و آن را باز تولید می کند یعنی سیستم سرمایه داری تلاش می کنند. 

بزرگداشت های امسال اتحادیه اروپا و ریاست اسلواکی ، همراه با گفتگوهای اضافی در باره " رادیکالیزه شدن در اروپا" ، حتی به صورت آشکارتری برای هدف قرار دادن مبارزه طبقه کارگر برای رهایی اجتماعی ، فعالیت و ایدئولوژی کمونیستی سعی می کنند ، همان طور که در کشورهای مختلف عضو اتحادیه اروپا، که حزب های کمونیست و فعالیت سیاسی کمونیست ها هدف تعقیب جنایتکارانه هستند در حال وقوع است. 

دولت سیریزا – آنل مسئولیت عظیمی بعهده دارد، چون با شرکت خود در این همایش ارتجاعی به آن مشروعیت می دهد و در تقویت کمونیسم ستیزی ، که ایدئولوژی رسمی اتحادیه اروپا است مشارکت می کند ، و فاشیسم را، که از نظر تاریخی ، مانند امروز ، ثابت کرده است که شرایط لازم برای اجرای سیاست های ضد مردمی در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد تبرئه می کند.  

مردم حافظه دارند ، از تجربه گذشته و امروز – از سیاست های بربر منشانه ضد مردمی انحصار ها ، از اتحادیه اروپا و دولت های بورژوایی کشورهای عضو- در راستای رو در رو شدن هم با کارزار کمونیسم ستیزی و هم خط سیاسی ضد مردمی ، با هموار کردن راه  اتحادخود به سوی قدرت کارگری – مردمی و موفقیت خود تجربه کسب می کنند.

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: