نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

1395-06-01

نویدنو  01/06/1394 

 

 

 مطلب در یافتی

نامه به بارگاه خلیفه ( بخش دوم )
فروغ طیاری

چندی پیش عکسی را رجانیوز به چاپ رساند که در ان ابراهیم رئیسی به شیوه رهبر برصندلی نشسته بود و تمام فرماندهان سپاه ازجمله جعفری فرمانده کل سپاه ، خاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ، حاج زاده فرمانده نیروی هوائی سپاه ، قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و همه فرماندهان استانی سپاه در پائین صندلی او دوزانو نشسته بودند . 

ابراهیم رئیسی فرد ناشناسی برای مردم ایران بخصوص گروههای سیاسی نیست وی ضد دموکراسی ، ضد ازادی ، ضد اصلاحات و جنایتکاری است که هیچ نقشی در انقلاب نداشته ولی توانسته بعد از انقلاب به مرکز قدرت نزدیک شود و در دستگاه قضائی نقش سرکوبگر را ایفا کند ، درحقیقت دلیل بالا امدن او همین سرکوب و نابودکردن نیروهای مخالف جمهوری اسلامی بوده است ، بعبارتی قتل عام تمام زندانیان سیاسی دهه شصت منجمله کشتار
۶۷ بوسیله دستهای جنایتکار ایشان که در گروه کشتار نقش اول را داشته انجام گرفته است ، بالا نشینی ابراهیم رئیسی در گردهمائی رهبران سپاه نتیجه سخنانی است که ایت الله خامنه ای چندی پیش ایراد کرد وی گفت : « من طرحهای برای جانشینی دارم که بعدأ راجع به آن صحبت میکنم » که منظور همین بوده است ، یعنی تصمیم گرفته شده بود و در این گردهمائی ما شاهد نمایش رهبر بودن ابراهیم رئیسی هستیم ، میخواهند کم کم این قصد را جا بیاندازند و سپاه هم نشان دهد که ما میلمان به ایشان است ، وقتی که آقای قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به ایشان گزارش میدهد این امر را القاء میکند که بله تصمیم بر این است .

اقای خامنه ای آیا این بدین معنی نیست که شما سرسخنترین و ضدبشرترین فرد را میخواهید به مردم تحمیل کنید ؟ او که دشمن آزادی ، دشمن حقوق انسان و دشمن اصلاحات و روابط مسالمت آمیز بین المللی است در زمان دادستانی او شدیدترین و سخت ترین شرایط برای زندانیان سیاسی ایجاد شد. در حقیقت نسل کشی سیاسی به معنای واقعی کلمه اجرا شد ، برمردم کشورمان است که او و همدستان او را به جرم کشتار بهترین فرزندان وطن به محاکم بین المللی بکشانند . 

این نمایش ، نمایش جانشینی است و جامعه آبستن حوادث وحشتناکی است شما مصمم هستید بعد از خودتان ریشه هرگونه آزادی باقیمانده را بکنید و جلادترین و کثیف ترین افراد را از هم اکنون انتخاب کرده اید و ان گردهمائی فرماندهان سپاه که برای دادن گزارش به خدمت ابراهیم رئیسی رسیده اند ، بیانگر این حقیقت است . این هشدار به سپاه هم بایستی داده شود که با بیعت با فردی ضد بشر چون ابراهیم رئیسی تتمه ابرویش هم بر باد خواهد رفت ، درست است که سپاه در حال حاصر هم آبروئی ندارد ، ولی رفتن زیر پرچم ابراهیم رئیسی اوج حقارت و بی ابرویی است ، پذیرش رهبری کسی که برای مردم ایران یادآور وحشتناکترین فجایع سالهای قدرت ایشان در مسند قضا میباشد افلاس و ورشکستگی است با قراردادن خود در مقابل بقیه روحانیتی که ابراهیم رئیسی را قبول ندارند اگر ذره ای ابرو هم در بعضی از افراد سپاه مانده باشد برباد رفته است .

دستهای آلوده این فرد با خون فرزندان کشورمان آغشته است ، با حضور این شخص که ضد بشر است ، ضد دموکراسی است ، ضد انسانیت است کشور ما سقوطش حتمی است . و روزهای سیاهی در پیش خواهیم داشت ، برماست که در افشا و برملا سازی جنایات این فرد درنگ نکنیم و صدای مردم درون کشورمان باشیم .

کشورمان دارد به کجا میرود ؟ تفاوت دیگر رژیم شاه با رژیم شما این است که در زمان شاه مخلوع ما فروپاشی ایران را نمیدیدیم بلکه فروپاشی رژیم را میدیدیم ، اما در دوره خلافت شما ما فروپاشی شما را نمی بینیم ، ما از خدا میخواهیم که شما فرو بپاشید ، متاسفانه فرو پاشی ایران را می بینیم ، بواقع شرایط بسیار خطرناکی بوجود آورده اید ، شما کشور را در وضع نابودی قرار داده اید وضعی که یک عده لاشخور در خارج ایستاده اند و منتظرند خوزستان ، آذربایجان ، بلوچستان ، کردستان و ... را از ایران جدا کنند و ایران هزارپاره شود .

باند جبهه پایداری ، موتلفه ، جناج افراطی سپاه پاسداران ... یعنی همه نیروهای خلافت مانند اختاپوس برهمه جا چنگ انداخته اند ، میکشند ، می بندند تاراج میکنند و مخالفین خود را از بین میبرند . 

سخنرانی مصباح یزدی هم دلیل این مدعا است ، مصباح یزدی یارغار شما در سخنرانیش به سران سپاه و جبهه پایداری میگوید « شما برنامه اتان نباید این باشد که قدرت را دردست بگیرید ، قدرت را خدا به شما خواهد داد ، شما باید برنامه اتان این باشد که اصلاح طلبان کارشان نگیرد » یعنی به جنگ فرقه ای میاندیشد ، در حقیقت مردم ایران با یک گروه جاهل و تبه کارروبرو هستند که در خط نابودی ایران حرکت میکند ؟ ناتمام 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: