نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-07-19

نویدنو  28/04/1394 

 

 

 

یاداشتی از حزب کمونیست ترکیه

برگردان : مهرگان

 رفقای گرامی

مایلیم ازتمام حزب های برادری که پس از حمله در فرودگاه استانبول پیام تسلیت ارسال کردند و نیز تمام حزب هایی که همبستگی خود را پس از تلاش کودتای نظامی دیروز با حزب کمونیست ابراز کردند سپاسگذاری کنیم .

  ما پیش از این اولین بیانیه خود را درست در حین رخ داد ها به چندین زبان ترجمه کردیم .امروز کمیته مرکزی حزب تصمیم به همایش دارد وشما تحلیل های جرئیات رخ داد های ترکیه را دریافت خواهید کرد .

 تمام اعضا حزب تا این لحظه سالمند ، جز برخی از خانه های رفقا در انکارا که از بمباران آسیب دیده اند .نیروهای غیر نظامی هوادار دولت در خیابان هاگرد آمده اند  ، که بسیار تحریک کننده اند و  نسبت به سربازان عادی که شب گذشته تسلیم شدندمرتکب زجر کشی  می شوند. اوضاع کاملا  بسیار حساس است ، هنوز بر خورد هایی در داخل برخی پست های نظامی وجود دارد . ما اقدام های فوق العاده ای برای (دفاع از) دفاتر حزب و مراکز فرهنگی انجام داده ایم .

بار دیگر مایلیم از حزب هایی که تلفن کردند ، پیام ارسال کردند ، بیانیه ما در طی بحران جاری را منتشر کردند سپاسگذاری کنیم . اطمینان می دهیم که اجازه نخواهیم داد مردم ترکیه بین دو یا چندین شبکه طبقه های حاکم گرفتار شوند.

کمیته مرکزی

حزب کمونیست ، ترکیه  

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: