نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-07-05

نویدنو  15/04/1394 

 

 

 

بمب گذاری جنایتکاران داعش در بغداد

اطلاعیه حزب کمونیست عراق دربارۀ کشته شدن سه رفیق کمونیست عراقی در بمب‌گذاری تروریستی در بغداد
پیام همدردی حزب توده ایران با مردم و حزب کمونیست عراق

هیئت سیاسی حزب کمونیست عراق در سوگ شماری از هواداران و اعضای حزب و دیگر قربانیانی نشسته است که در حملهٔ ناجوانمردانهٔ تروریستی در حوالی نیمه‌شب شنبه دوّم ژوییه ۲۰۱۶ (۱۲ تیر ۹۵) در کرّاده در حومهٔ بغداد کشته شدند. رفقای جوان حزبی، عادل قیس‌الجاف، حمید مجید رشید، و فیصل محمد سلمان در میان این شهیدان بودند.
در بیانیهٔ حزب کمونیست عراق در این باره اشاره شده است که هدفِ قاتلان جنایتکار از این عمل تروریستی، که به کشته شدن ده‌ها نفر در آستانهٔ برگزاری عید فطر در پایان ماه رمضان منجر شد، «گرفتن هر فرصتی برای شادی در کشور عراق است که در منجلاب تروریسم، فساد، و تباهی دست و پا می‌زند.» در بیانیهٔ حزب کمونیست عراق آمده است: «ما ضمن آنکه این اقدام ناجوانمردانه را به‌شدّت محکوم می‌کنیم، همدردی عمیق خود را با خانواده‌های شهیدان ابراز می‌کنیم و برای زخمی‌شدگان و آسیب‌دیدگان نیز آرزوی بهبودی هرچه زودتر داریم. مردم ما در مبارزه‌شان با داعش و همهٔ تروریست‌ها سرانجام پیروز خواهند شد

پیام همدردی حزب توده ایران با مردم و حزب کمونیست عراق


رفقای گرامی،
با نهایت تأسف از خبر دهشتناک جنایت تروریستی فجیع در بغداد در روز دوّم ژوییه (۱۲ تیر) مطلع شدیم که در آن صدها نفر از مردم بیگناه زخمی و کشته شدند.
حزب تودهٔ ایران این اقدام ضد انسانی را که علیه کسانی صورت گرفت که سرگرم گذران زندگی روزمره‌شان در بغداد بودند، قاطعانه محکوم می‌کند. ما همدردی عمیق و صمیمانهٔ خود را با مردم عراق، با حزب کمونیست عراق، که شماری از رفقایش را در این حمله از دست داد، و به‌ویژه با خانواده‌ها و آشنایان قربانیان این قساوت تروریستیِ جهادی‌ها و مزدوران داعش ابراز می‌کنیم.
ما ضمن ادای احترام به همهٔ کسانی که شنبه شب در بغداد کشته شدند، از جمله از سه رفیق جوان کمونیست عراقی، عادل قیس‌الجاف، حمید مجید رشید، و فیصل محمد سلمان، و دیگر رفقای عراقی، تجلیل می‌کنیم. ما یاد این سه رفیق را گرامی می‌داریم و از شما می‌خواهیم که مراتب تسلیت و همدردی ما را به خانواده‌ها، دوستان، و رفقای آنها ابلاغ کنید.
ما با شما در راه ریشه‌کن کردن تروریسم در عراق و دیگر کشورهای خاورمیانه همصدا و همراه هستیم، و عزم خود را در مبارزه با سیاست‌ها، ایدئولوژی‌ها، و اقدام‌هایی که زمینه‌های مناسب را برای ادامهٔ تروریسم فراهم می‌آورند، اعلام می‌کنیم.
برای شما در مبارزه برای دستیابی به صلح و ترقی آرزوی موفقیت داریم.

زنده باد همبستگی انترناسیونالیستی!
پاینده باد پیوندهای برادرانه میان حزب کمونیست عراق و حزب تودهٔ ایران!

کمیتهٔ مرکزی حزب تودهٔ ایران
دوشنبه ۴ ژوییه ۲۰۱۶ (۱۴ تیر ۹۵)

سایت حزب تودۀ ایران

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: