نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-03-04

نویدنو  14/12/1394 

 

 

 

حزب کمونیست پاکستان اتهام خیانت علیه رفیق سیتارام یچوری را محکوم می کند

اداره پلیسی در حیدر آباد ، علیه رائول گاندی ، سیتارام یچوری ، آرویند کجریوال ،و 6نفر دیگر به اتهام آشوب در دانشگاه جواهر نهرو پرونده سازی کرد . بیانیه زیر در رابطه با محکوم کردن این پرونده سازی برای کمونیست ها از جمله برای رفیق یچوری و کانایا کمار رهبر شاخته دانشجویی حزب کمونیست هند ( مارکسیست) ، از سوی حزب کمونیست پاکستان صادر شده است .

 

حزب کمونیست پاکستان اتهام خیانت علیه رفیق سیتارام یچوری را محکوم می کند

برگردان : مهرگان

اتهام خیانت علیه رهبر کمونیست در هند باید محکوم شود – عماد قاضی

حزب کمونیست پاکستان با شدید ترین عبارت ممکن اتهام آشوب طلبی هدف گرفته شده علیه رفیق سیتارام یچوری ، دبیر کل حزب کمونیست هند ( مارکسیست) ، رفیق دی راجا و رفیق کانایا کمار را محکوم کرده است .  

رفیق عماد قاضی رهبر حزب کمونیست پاکستان اظهار داشت که تمام دولت های جهان نماینده نیروهای فاشیست و بهره کش اتهام های دروغ مشابهی را علیه شخصیت های هوادار مردم و انقلابی مطرح کرده اند . 

مورد های مشابهی علیه کمونیست ها در پاکستان نیز مطرح شده بود اما کمونیست ها هماره وفاداری واقعی به سرزمین خود را با عمل خود نشان داده اند .

در زمان فاشیست های نازی کمونیست ها به همان اتهام تحت تعقیب قرار گرفته بودند ، اما کمونیست های المانی وطن پرستی خود را با بزرگی اثبات کردند .

شیوه نگاه فاشیستی بی جی پی (حزب بهارتیا جاناتا- حزب حاکم) و آراس اس (سازمان داوطلب ملی - Rashtriya Swayamsevak Sangh) در حال شکستن بنیاد های سکولار هند هستند که به چند پارگی هند منجر خواهد شد . چه خیانتی بزرگتر از این می تواند علیه هند وجود داشته باشد؟

مبارزه پایدار کمونیست ها ، نیروهای چپ گرا  و سکولار در هند ( علیه سیاست های بنیاد گرایانه) از نظر تاریخی ارزشمند تر از مبارزه آن ها برای رهایی در گذشته است . رفتار شجاعانه ای که رفیق کانایا کمار با آن در حال مبارزه علیه نیروهای فاشیست در نهاد های آموزشی است و رو در رو شدن با اتهام خیانت ثابت می کنند که نسل جوان تر در هند یه طور قطعی فاشیسم را در کشورشان شکست خواهند داد .

حزب کمونیست پاکستان همبستگی صمیمی خود را اعلام می دارد . 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: