نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-03-04

نویدنو  14/12/1394 

 

 

 

نظر سنجی های جدید نشان می دهد : ساندرز با بیشترین اختلاف تا کنون پیش است .

برگردان : مهرگان

نظر سنجی جدید رویترز/ایپسوس نشان می دهد برنی ساندرز در رقابت ریاست جمهوری در سطح ملی با 6 امتیاز ، بزرگترین پیش افت او تا کنون ، از کلینتون پیش است .

پیمایش منتشر شده در روز سه شنبه رای ساندرز در بین 998رای دهنده احتمالی دموکرات را 41.7 درصد نشان می دهد ، در حالی که کلینتون 35.5 درصد کسب می کند . 

آن طور که سالن خاطر نشان می سازد ، امار سنجش روزانه رویترز" نشان می دهد که ساندرز در اکثر روز های فوریه در سطح ملی از کلینتون پیشی گرفته است".

امار ها درست قبل از رقابت مقدماتی دموکرات در کارولینای جنوبی در 27 فوریه حاکی است ، که ساندرز هنوز وزیر امورخارجه پیشین را تعقیب می کند. بر اساس اعلام بلومبرگ ، ساندرز 200 کارمند حقوق بگیر در عرصه کارولینای جنوبی دارد ، که بزرگترین عملیات ایالتی اورا تشکیل می دهد .

اگر چه مرحله بعدی رقابت دموکرات برای کارزار ساندرز ظاهرا امید بخش نیست ، اما به نظر می رسد سناتور ورمونت جهت شتاب پیش رفت کلینتون را که ممکن است پس از پیروزی در نوادا و کارولینای جنوبی حاصل شود ، می تواند با کسب رای ایالت های تعیین کننده سه شنبه بزرگ ( سه شنبه ای که بسیاری از ایالت ها رای خود را به نامزد ها می دهند) کند کند. ساندرز به تدریج در حال کسب زمینه در جورجیا و تگزاس بوده است ، که تقریبا 20 درصد کل نماینده های حزبی را بین آن دو مقرر می دارد .

رویترز در یک پیمایش از 1574 نفر دریافت که ساندرز در یک عرصه پیروزی بزرگ می تواند ، دونالد ترامپ پیشتاز حزب جمهوری خواه را هم با کسب 43.6 درصد در برابر 30.4 درصد رای ها شکست دهد . ساندرز روز یکشنبه در یک سخنرانی برای 5200 نفر در گرین ویل کارولینای جنوبی گفت " اگر نامزدی می خواهید که تصمیم دارد دونالد ترامپ را شکست دهد  دارید به او نگاه می کنید ."

او گفت " هیچ چیزی نمی تواند به اندازه شکست دادن دونالد بیشترین لذت را به من بدهد ." 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: