نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-02-12

نویدنو  24/11/1394 

 

 

 

 "میانه روها " دستور قتل حاملان غذا را صادر کردند

برگردان : هاتف رحمانی

تروریست ها هر کسی را که محاصره آن ها را بشکند " اعدام" خواهند کرد .

 مورنینگ استار- برگردان : هاتف رحمانی

" مبانه رو های" مورد حمایت غرب در سوریه تهدید می کنند هر کسی را که به مناطق تحت محاصره در دست دولت مواد غذایی تحویل دهد در ملاعام "اعدام" خواهد کرد.

فرمانی از سوی شورای قضایی خود خوانده جیش الفتح ( ارتش پیروزی) در حساب توئیتری ناظر ترور پست شده بود که برای مورنینگ استار ترجمه شد .
حکم  منتشر شده روز دوشنبه گروه اعلام می کند که این حکم باید تا امروز در تمام مسجد ها و امام های منطقه تحت سلطه آن منتشر شود .

حکم اعلام می کند که هر کسی در حال "قاچاق" مواد غذایی ، سوخت یا سایر نیازهای انسانی به داخل روستاهای محاصره شده کفاریه و مواه ، شمال شرق شهر ادلیب دستگیر شود در میدان شهر خود اعدام خواهد شد .

 بیانیه که با زبان فرقه ای و بنیاد گرا تندی نوشته شده است ، به دولت رئیس جمهور بشار اسد بعنوان "رزیم جنایتکار علوی" اشاره می کند – استناد به فرقه شیعه که خانواده اسد به آن تعلق دارند و کسانی را که به او کمک می کنند "  مدافعان ارتش شیطان " می خواند.

 دسته های تروریست

 ارتش پیروزی ، که ادلیب شهر شمالی سوریه و بخشی از استان محاصرف شده را در اشغال دارد ، متحد دسته های افراطی است ، که همراه با دو گروه برجسته جبهه نصرت و احرار شام ،وابسته به القاعده ، به 10 تا 20هزار چریک خود می بالد .    

احرار شام که همراه با جیش الاسلام در کمیته عالی مذاکرات مورد پشتیبانی عربستان سعودی حضور دارد ، اعتراض سوریه و روسیه را که چرا تروریست ها به میز مذاکره ژنو دعوت شده بودند بر انگیخت. 

 اما کمیته عالی مذاکرات از ورود به گفتگو های تحت میانجیگری سازمان ملل تا زمانی که دولت با پیش شرط آن ها برای آتش بس بک طرفه و آزاد گذاشتن جریان ندارکات برای دسته های شورشی موافقت ننماید خود داری کرد .

کمیته عالی مذاکرات سرانجام هفته گذشته ، پس از آن که ارتش سوریه ، با پشتیبانی حزب الله لبنان و حمله هوایی روسیه ، مسیر اصلی تدارکات آن ها از ترکیه در شما حلب را قطع کرد هر بهانه برای مذاکره را رها کرد .  

 گرسنگی برای تجات

فرمان دوشنبه برای گرسنگی دادن به جمعیت دو روستا در میان تسلیم یا مرگ ، با اظهار آن که هدف پایان دادن به محاصره ارتش در مناطق تحت کنترل رزمنده ها است ادعای انگیزه بشر دوستانه می کند.

 یکی از آن دو منطقه شهرک مادایا است ، که مردان مسلح احرار شام در طول شب چهارشنبه بر روی کاروان صلیب سرخ که درحال خارج کردن سه نفر بیمار بودند آتش گشودند. خوشبختانه ، هیچ گزارشی از زحمی ها نشده است .

 نجات چه کسی ؟

 حکم قاطعانه از " آزادی دولت اسلامی شام"( داعش) سخن می گوید .

سرچشمه : مورنینگ استار

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: