نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-02-10

نویدنو  22/11/1394 

 

 

 

پرتاب ماهواره جمهوری دموکراتیک خلق کره

برگردان : مهرگان

کیم جونگ اون ، رهبر عالی حزب کارگران کره ، کشور و ارتش ، روز ششم فوریه جوچه 105(2016) دستور کنبی پرتاب ماهواره رصد زمین کوانگ میونگ سانگ -4 را صادر کرد .

وزارت توسعه هوا فضای ملی ج.د.خ.کره گزارشی ازپرتاب موفقیت آمیز ماهواره تحت هدایت مستقیم کیم جونگ اون منتشر کرد .

براساس این گزارش :

دانشمند ها و کارشناس های فنی وزارت توسعه هوافضای ملی ج.د. خ. کره موفق شدند ماهواره جدید کوانگ میونگ سانگ - 4 را بر اساس طرح 2016 از برنامه 5 ساله برای توسعه هوافضای ملی برای رصد کره زمین را در مدار آن قرار دهند.  

موشک حامل کوانگ میونگ سانگ از مرکز هوایی سوهایی در بخش چولسان ،استان شمالی فیونگان در ساعت 9 روز هفتم فوریه جوچه 105(2016) پرتاب شد . ماهواره در ساعت 9:09:46 پرتاب و نه دقیقه و 46 ثانیه پس از پرتاب  وارد مدار از پیش تعیین شده خود شد .

ماهواره در مدار قطبی در نزدیک ترین ارتفاع 494.6کیلومتری و اوج ارتفاع 500 کیلو متری در زاویه 97.4 درجه حرکت می کند. گردش هر دور آن(به گرد کره زمین) 94 دقیقه و24 ثانیه است .  

در کوانگ میونگ سانگ دستگاه های اندازه گیری و ارتباطی مورد نیاز برای رصد زمین نصب شده است .

موفقیت کامل ایجاد شده در پرتاب کوانگ میونگ سانگ – 4 بارآوری افتخار افرین سیاست حزب کبیر کارگران کره در اهمیت دادن به پیوند علم و فن آوری و رخ دادی تاریخی در توسعه علم ، فن آوری ، اقتصاد و توانایی دفاعی کشور با اعمال حق مشروع در استفاده از فضا برای استقلال و هدف های صلح آمیز است .

بخار دلکش سفینه جوچه که در آسمان پاک وآبی در بهار فوریه در آستانه روز ستاره درخشان ، بزرگترین تعطیلی ملی کره کیم ایل سونگ ، کشیده می شود ، هدیه قوی ترین وفاداری ابراز شده از سوی دانشمند ها و کارشناس های فنی فضایی ما به رفیق کبیر کیم جونگ اون ، به حزب سربلند ، کشور و مردم ما است . 

وزارت توسعه هوافضای ملی ج.د.خ.کره در آینده نیز سفینه های جوچه بیشتری را  در وفاداری به سیاست مهم پیوند علم وفن آوری حزب کبیر کارگران کره به فضا پرتاب خواهد کرد .

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: