نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-01-24

نویدنو  04/11/1394 

 

 

 

گفتگوی زیوگانف در باره کودکان با تلویزیون دنباس

برگردان : ناهید مذ کوری

سئوال:گنادی زوگانف سلام ,ممکن است بفرمائید این ایده بفکر چه کسی  رسید که کودکان دانباس را به حومه مسکو دعوت کند؟ بگمانم این اولین بار نیست که اینکار انجام می شود.

گنادی زیوگانف رهبر حزب کمونیست فدراتیو روسیه:بله ما گروه بزرگی از کودکان دانباس را بشکل ده گروه ده گروه به حومه مسکو که مکان زیبا وشگفت انگیزیست دعوت می نمائیم ,امسال هم 1100کودک در این مکان استراحت نمودند ,این کودکان بهترین برنامه ریزی سال نو را گذراندند.آنها در گردش دسته جمعی خود به کاخ کرملین وکلیسای تاریخی مسکو و دیگر مکان ها مانند نمایشگاه های دستاورد های اقتصاد ملی وسیرک هم رفتند .برای این کودکان مسابقاتی هم برگزار شد. من بر این باورم که شادی کودکان بهترین و واقعی ترین خوشبختی ما انسانها هست و خواهد بود , چون ما توجه داریم که کودکان در صلح و تفاهم زندگی نمایند.

در این مورد "اییوسف کابزون"(یکی از خوانندگان معروف خلق شوروی سابق و نماینده مردمی فدراسیون روسیه کنونی) ازایده ما استقبال و با ما همکاری نمود و درود فراوانی بر ایده کمک به کودکان فرستاد. وی آغاز گر "جنبش کمک به کودکان دانباس "در روسیه بود. ما در اینجا از سرمایه داران ملی تقاضا می کنیم که از این جنبش پشتیبانی نمایند.امسال ما باز هم برنامه های جدیدی ریخته ایم که دو باره 1500 کودک دیگر را برای استراحت بپذیریم .

سئوال:بنظر شما ما چکاری می توانیم انجام دهیم تا در دنباس صلح دائمی بر قرار گردد؟

گنادی زیوگانف رهبر حزب کمونیست روسیه فدرال: ما معتقدیم که در آنجا صلح برقرار گردیده,ولی صلح پایدار زمانی ایجاد خواهد شد که گفتگوها ی دو طرف بدون خشم و در محیطی آرام و بی تنش صورت گیرد تا حداکثر قرار دادهای بسته شده در مینسک به اجرا در آید.اما این توافق مربوط می شود به تصویب و تغیر بعضی از قوانین در اوکراین.

مردم دانباس می باید حق تعین سرنوشت خود و آموزش و زندگی مناسب  برای فرزندان و نوادگان خود را داشته باشند .بنظر من جمهوری های  دنباس-دونتسک,لوهانسک,خواهان صلح و مناسبات معقول و طبیعی هستند , و ما در این راستا حداکثر کمک را به آنها نموده و خواهیم نمود .اما باید یاد آور شد که آمریکا چنین جهان صلح آمیزی را نمی خواهد و چون امروز در اوکراین میزبانی و فرماندهی می کند باید بیشتر مراقب باشیم و سعی نمائیم هرچه در توان داریم در راه روابط صلح آمیز با اوکراین انجام دهیم .من مطمئن هستم که ما (نیروهای سالم ) پیروز خواهیم شد.کشور های لوهانسک و دونتسک  نیازمند یک زندگی معقول و آموزش و پرورش برای کودکان خود می باشند.

سئوال:با تشکر از شما ,گنادی زیوگانف.  ما با گنادی زیوگانف رهبر حزب کمونیست صحبت نمودیم ,گنادی زیوگانف با تشکر از شما و موفق باشید برایتان بهترین ها را آرزو مندیم.

2بهمن 1394برابر با 22/01/2016

برگرفته از سایت احزاب کمونیستی اتحادشوروی سابق (احزاب برادر)

http://skpkpss.ru/37518/

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: