نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-01-14

نویدنو  24/10/1394 

 

 

 

حزب کمونیست ترکیه درباره انفجار سلطان احمد:

 کسانی که تلفات می دهند مردم ما هستند، آن که مسئول است دولت است

برگردان : مهرگان

 

بدون شک دولت  پس از این حادثه یک بار دیگرپاپیش خواهد گذاشت واعلام خواهد کرد که "حق با آن ها بود" . ما اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتد. دست های حزب عدالت وتوسعه الوده به خون است وجزای آن را خواهد پرداخت. 

 

هنوز کسی (مسئولیت) بمب گذاری را بعهده نگرفته است . به هر حال بعد از نقطه معینی دیگر اهمیتی ندارد . این امر از زمانی که خشونت کور به اسلجه اصلی سیاسی در سراسر جهان تبدیل شده است وجود داشته است . همیشه مردمند که  صرف نظر از عامل چنین اقدام هایی در نهایت تلفات می دهند . دولت ها هم یا با سلطه به آن ها اجازه می دهند یا عملا آن ها را برنامه ریزی می کنند . در چند مورد دیگر ، چنین خون ریزی هایی در میانه ستیزه بین کشوری یا بین امپریالیستی سازمان داده می شوند .تمام چنین اقدام های به تازگی رخ داده در کشورما به سازمان ویژه ای اشاره دارد : دولت اسلامی .

در این نقطه پیدا کردن کسی که از این بمب گذاری بهره برده است دشوار تر می شود . چون همان گونه که حزب کمونیست ترکیه  به طور دائمی اعلام کرده است ، خشونت کور به عنوان اسلجه سیاست ها نتیجه جایگزینی اجرای سیاست ها با دکترین ها و برنامه ها با مذاکره های مبهم و کثیف پشت درهای بسته است .    

ضمن اعلام تسلیت به خانواده های قربانی ها و آرزوی بهبود زخمی ها در سلطان احمد ، حزب کمونیست ترکیه یک بار دیگر تاکید می کند که تنها امکان برای شکست تاریکی سازمان زحمتکشان در حول خط سیاسی انقلابی و درستکار است .

مسئول اصلی بمب گذاری سلطان احمد دولت حزب عدالت وتوسعه است که ترکیه را به این نقطه رسانده است . سیاست های داخلی وخارجی دولت مستبد وغیر قانونی عدالت وتوسعه که به طور مستمر خون ریزی را تشویق می کند بنیان چنین قتل عام هایی را فراهم کرده است .

 بدون شک دولت  پس از این حادثه یک بار دیگرپاپیش خواهد گذاشت واعلام خواهد کرد که "حق با آن ها بود" . ما اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتد. دست های حزب عدالت وتوسعه الوده به خون است وجزای آن را خواهد پرداخت.

حزب کمونیست ترکیه 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: