نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-01-06

نویدنو  15/10/1394 

 

 

 

مادر بهکیش درگذشت 

 

 خانم بهکیش، از مادران خاوران امروز صبح در خانه ی خود در تهران درگذشت. مادر بهکیش پنج تن از فرزندان و همچنین داماد خود را در مبارزه با حکومت جمهوری اسلامی از دست داد. فرزندان او، زهرا، محمود، محمد، محسن و علی و همچنین دامادش سیامک اسدیان طی سالهای ۶۰ تا ۶۷ اعدام شده و در مبارزه با جمهوری اسلامی جان باختند. خانم بهکیش وارث این خانواده ی قتل عام شده، به یکی از سمبل های مادران خاوران و خانواده های اعدام شدگان سیاسی در ایران تبدیل شد.
خانم منصوره بهکیش، دختر وی، در متنی که در اینترنت منتشر کرده، در مورد مرگ مادر خود نوشته است:

مادر مهربان و عاشقم امروز صبح در خانه خودش از میان ما رفت. من و خواهرم بالای سر او بودیم و پروانه وار دورش می گشتیم و هر چه تلاش کردیم که نفس کم نیاورد ولی نشد. مامان جان را با اورژانس برای احیا به بیمارستان بردیم، ولی متاسفانه بازنگشت و ما را تنها گذاشت. 
برادرانم مستقیم و غیرمستقیم و دیگر اعضای خانواده بخصوص مینا جان و آزاده و شکوفه و محسن و برخی دوستان از دور و نزدیک عاشقانه به مادر رسیدند و هر کسی هر کاری از دستش برآمد انجام داد. 
مادر عزیزمان را فردا صبح دوشنبه ۱۴ دی ماه در بهشت زهرا به خاک می سپاریم. 
یادش زنده و گرامی است!

نویدنو هم دردی خود را به مناسبت در گذشت  مادر بهکیش با خانواده بهکیش ، به ویژه منصوره بهکیش وهمه دوست داران ورزمنده های راه بهکیش ها ابراز می دارد.

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: