نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-01-01

نویدنو  11/10/1394 

 

 

پیام تبریک سال 2016 حزب کمونیست روسیه

گنادی زبوگانف - برگردان : م . چابکی

هموطنان عزیز , رفقا, دوستان

سال 2015با همه نگرانی ها و دشواری های فوق العاده  اما با عشق و امید همراه بود, به پایان خود نزدیک شد. پس از فاجعه سال 1991(تخریب اتحاد شوروی)  همه ما به اتفاق هم  شجاعانه برای عزت و افتخار انسان های کار و زحمت پیکار کرده ایم. با جشن 70 امین سالگرد پیروزی بر فاشیسم  بر کار پایه "ستاد جاودانه" در تمام این سال با صداقت و یگانگی , بخشی از محصولات خلق خود را به صورت کمک های بشر دوستانه به انسان های خسارت دیده از جنگ به دنباس روان ساخته ایم .با احساس هم دردی کودکان لوهانس و دونتسک را پذیرا شده ایم. این رویداد بزرگ و واقعا مهم و همبستگی  با مردم نه تنها در فرهنگ ما (وجود دارد)  بلکه در سال جاری کل زندگی اجتماعی کشور را در بر گرفت .هم اکنون نیز با اطمینان پذیرفته ایم  که کریمه و سواستوپل جز زندگی ما روس ها باشد. زیرا روسیه پس از سال ها بار دیگر کشور پهناور و خلق واحد را لمس کرد و پرچم ارتش خود را به اهتزاز در آورد و مهم تر از همه با همبستگی و دوستی بین خلق ها یی که دو باره به تعیین سرنوشت خود دست یافته اند . نه تنها بر سرنوشت آنها بلکه بر سرنوشت صلح جهان تاثیر گذاشت و برای ارتش و نیروی دریایی ما که همواره نیروهای رزمنده ما هستند احساس غرور و افتخار بر جای نهاد.

ما تلخی حملات تروریستی و وحشیانه را با از دست دادن خلبانان قهرمان در سوریه چشیده ایم ولی در سال جدید امید ها را دوباره در پیش داریم سالی که آزمون های سرنوشت ساز و باز گشت به ارزش های بزرگ شوروی در آن نهفته است . بگفته فیدورتیوتچیف( شاعر نویسند کلاسیک  روسیه )که گفت: خوشا به حال این جهان سفر کرده که در دقیقه سرنوشت ساز خود را باهمدمی به جشن جدید می پیونداند. ما از اوایل سال شاهد پیروزی های بزرگ و کوچکی خواهیم بود ، اگر چه نگرانی های بزرگ و کوچک و مشکلاتی نیز در مسیر راه دیده می شود اما به امید و تولد دو باره معنویت و پیروزی آن اطمینان داریم . پبروزی عقل بر جنون ,پیروزی خیر بر شر, پیروزی ساخت و ساز خلاق در برابر هرج و مرج  و تخریب پیروزی منافع اجتماعی بر منافع شخصی لبیرالی, شاید سخت ترین آزمون ها ی قرن بیست و یکم در روسیه رخ دهد و آن آزمون های انسجام و اتحاد و وفاداری متقابل ملت ما ، همبستگی ملی است و بسیار ارزشمند است ! تنها این آزمون تاریخی است که ما می توانیم افتخار یک کشور بزرگ را داشته باشیم.

اجازه دهید در آستانه سال نو در پاسخ به همه به مورد شادی شخصی و شادکامی عزیزان و دوستان فکر کنم و اجازه می خواهم آنرا برای فرد فرد مان نیز آرزو کنم و اجازه دهید که این ارزش ها ی حاکم و ارزشمند پدران خود را که دریک آهنگ زیبای اتحاد شوروی بیان شده است و تنها چیزی است که می توان بر زبان آورد یاد آور شوم که : هیچ خانه ایی بالاتر از سرزمین مادری وجودندارد.

من در جشن کریسمس سال نو  برای همه شما دوستان عزیز صمیمانه آسمانی صاف, زمینی سفید ، و برفی پاک , همراه با احساسات خالصانه و غرور و افتخار آفرین برای میهن آرزو می کنم.

گنادی زیوگانف صدر حزب کمونیست روسیه فداراتیو

10دی1394 برابربا 31/12/2015

منابع : سایت احزاب کمونیست اتحاد شوروی سابق

http://skpkpss.ru/novosti-kprf-novogodnee-pozdravlenie-predsedatelya-ck-kprf-g-a-zyuganova/

گنادی زبوگانف صدرورهبر فراکسیون حزب کمونیست فدراسیون روسیه در دومای دولتی

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: