نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-12-12

نویدنو  21/09/1394 

 

 

کمونیست های ونزوئلا در باره نتیجه انتخابات

برگردان : مهرگان

حزب کمونیست ونزوئلا نیروهای انقلابی را به نو سازی پایه ای جنبش مردم فرا می خواند 

اسکار فیگوئرا ، دبیر کل حزب کمونیست ونزوئلا ، روز دوشنبه هفتم دسامبر اظهار داشت که ، معنی نتیجه های انتخابات پارلمانی ششم دسامبر ، لزوما ، فرصتی برای نیروهای انقلابی است تا جنبش مردم را از پایه ، وبا سطح آگاهی بالاتر دوباره تقویت کنند.  

او در کنفرانس خبری برگزار شده در ستاد مرکزی آن سازمان سیاسی واقع در سن جوا پاریش در کاراکاس ، ادامه داد که " این فرصتی برای جنبش انقلابی مردمی است که نیروی عظیمی در کشور است و به هیچ وجه قصد ندارد به خاطر این نتیجه انتخابات کنار بنشیند. بلکه بر عکس جنبش تصمیم دارد بعنوان محرک ، زنگ هشدار ، برای آگاهی کامل کسانی از ما که به ساختن جامعه ای عادلانه و منصف تعهد دارند عمل کند. "

فیگوئرا بر نیاز به " همبستگی جدید (بین) نیروهای شناخته شده برای کارگران ، کشاورزهای خرده پا ، جنبش مردم ، و انقلابی هایی که باید مارا به تضمین آن که بتوانیم فرایند هایی را که آن ها  در آن فرایند ها برای پایان دادن به روند تغییر در ونزوئلا تلاش می کنند بی اثر و معکوس کنیم قادر سازند" تاکید کرد وافزود" ماباید اقدام های اصلاحی را که باید اتخاذ شوند قبول کنیم و روند انقلابی خود را با همکاری کلیدی طبقه کارگر شهر و کشور دوباره آغاز کنیم" .  

او تاکید کرد که تنها با پرچم داری طبقه کارگر وزحمتکش در انقلاب روند بولیواری می تواند گسترش یابد و حمله بخش های راست ملی وبین المللی علیه کشور را دفع نماید . 

فیگوئرا گفت ، به علاوه ، شرکت عظیم مردم ونزوئلا در انتخابات برای نماینده های مجلس ملی نمایش موثری از کمال سیاسی بود و  خواستار برخورد با نتیجه از طریق روندی از تجدید نظر جمعی شد. 

او درآن کنفرانس طبیعت حزب کمونیست ونزوئلا را برای مطالعه ، اصلاح ، و نعمیق روند انقلابی "از چشم انداز انتقاد وانتقاد از خود" ، که نه صرفا در رابطه با نتیجه انتخابات 6دسامبر ، بلکه در رابطه با رفتار دولت بولیواری در همه سطح ها ضروری است مورد تایید قرار داد. 

او اظهار داشت که " این نتیجه ها یک دعوت – یک فریاد هشدار- و چیزی است که ما انقلابی ها به پاسخ به آن ملزم هستیم ، و ما حزب کمونیست ونزوئلا پاسخ دادیم ."

فیگوئرا از حمایت نماینده های حزب کمونیست های کمونیست در سطح جهانی هم قدر دانی کرد " آن ها در طی این آزمایش از طریق حضور خود اقدام کردند. در طول روز حزب کمونیست ونزوئلا هم با آن ها متقابلا در ارتباط یود ."

رهبر حزب افزود که " ما تعهد حزب کمونیست ونزوئلا برای ادامه مبارزه ، برای ادامه مبارزه همراه با طبقه کارگر، همراه با زحمتکشان ونزوئلا را تکرار می کنیم . مسیر ما ساختن همبستگی جدیدی از نیروهایی است که مانند یک تیم و به مثابه بخش برجسته طبقه کارگر، زحمتکشان و مردم روستایی عمل خواهد کرد ." 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: