نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-11-30

نویدنو  09/09/1394 

 

 

امپریالیست ها باید از منطقه خارج شوند!

حزب کارگران ترکیه – برگردان : مهرگان

یک هواپیای جنگی روسیه در مرز های سوریه توسط ترکیه نزدیک انتاکیه – یایلاداقی سرنگون شد . رئیس جمهور ونماینده های (دولت) ادعا کرده اند که هواپیمای جنگی روسی به مدت 17ثانیه مرزهای ترکیه را نقض کرده است و روسیه در حال بمباران ترکمن های باییر بوجاک در منطقه بوده است . 

آشکار است که دلیل ترکیه برای سرنگونی هواپیمای روسی حساسیت نسبت به ترکمن های باییر بوجاک نیست . دولت حزب عدالت وتوسعه زمانی نه چندان پیش که ترکمن ها توسط دولت اسلامی قتل عام می شدند و زنان آن ها به بردگی کشیده شدند ، حتی انگشتی را حرکت نداد . حساسیت واقعی دولت حزب عدالت وتوسعه منطقه های تخلیه شده پس از بمباران روسیه است که توسط نیروهای اسد و حزب متحد دموکراتیک پر می شود . ترکیه نمی خواهد نیرو های اسد و حزب متحد دموکراتیک بر مرزهای ترکیه با سوریه مسلط شوند ، وراه ارتباط آن را با دولت اسلامی ، نصرت و نیروهای جهادی سلفی قطع نمایند . 

دلیل واقعی تنش روسی – ترکی – که با سرنگونی هواپیمای روسی به اوج رسید – مبارزه برای سلطه بر سوریه و منطقه ، مبارزه برای سود امپریالیستی است .

تمام قدرت های امپریالیستی و کشورهای ارتجاعی باید از سوریه ، عراق و دیگر کشورهای منطقه عقب نشینی کنند . نیروهای نظامی خارجی باید عقب نشینی کنند وبه همه حمایت از نیروهای جهادی در منطقه باید پایان داده شود . 

مردم منطقه از ستیزه های قدرت های امپریالیستی و ارتجاعی نابود شده اند . یک ربع قرن (سرشار) ازمیلیون ها کشته ، میلیون ها مهاجر ، تجاوز ، ویرانی شهر ها ، نابودی کامل ارزش های فرهنگی ، گرسنگی و فقری که در خاورمیانه شاهد آنیم ناشی از ستیزه های بزرگ سود از سوی امپریالیست ها است .

خلق های جهان وترکیه خواهان کمک به خلق های خاورمیانه ، باید پرچم مبارزه علیه امپریالیست ها وهم دستان آن ها را بر افرازند.

مرگ بر امپریالیست ها و همدستان آن ها

خروج تمام (نیروهای امپریالیست و ارتجاعی از خاورمیانه

سلما گورکان

دبیر کل

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: