نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-11-26

نویدنو  05/09/1394 

 

 

حزب کمونیست افریقای جنوبی

سرنگونی جت روسی از سوی ترکیه را محکوم می کند

 

حزب کمونیست افریقای جنوبی به شدید ترین نحو ممکن سرنگونی جت جنگنده روسی از سوی ترکیه  در 24 نوامبر را محکوم می کند. ناو های جنگی و جنگنده های روسی در حال حمل موشک و به راه انداختن حمله در خاک سوریه – با هدف گرفتن دولت اسلامی در سوریه وعراق (داعش) – بوده اند . داعش در حال ارعاب مردم ، در راس همه در سوریه در خاورمیانه بوده است . داعش مرتکب بی رحمانه ترین کشتارها که بشریت هرگز در تاریخ با آن رو در رو نبوده است شده است. داعش باید متوقف و بی سلاح گردد. داعش نباید مورد حمایت قرار گیرد !  

اقدام ترکیه ، و حمایت خودکاراعلام شده بعدی از سوی متحد های نظامی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مانند امریکا صداقت آن ها را نسبت به از بین بردن تروریسم زیر علامت سوال قرار می دهد . این باید بعنوان افشا ریاکاری استاندارد های دوگانه آن ها درک شود . بنا بر این آن ها نباید به مثابه متعهد واقعی به ازبین بردن تروریسم شناخته شوند.  

اولا ، ریشه بسیاری از حمله های تروریستی عملی شده در افریقای شرق ، خاورمیانه و اخیرا در فرانسه ، در راس همه ، در فعالیت های امپریالیسم غربی و دسیسه های آن در کشورهای دیگرنهفته است .

ثانیا ، بسیاری از سازمان های تروریستی – از جمله داعش – که بیداد علیه بشریت را به راه انداخته اند با کمک امپریالیسم غربی ایجاد شده اند ، که آن ها را  با ابزار های دیگری مورد حمایت های فنی ، مادی بیشتری قرار داده است.  

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: