نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-10-15

نویدنو  23/07/1394 

 

 

حزب کمونیست سوریه ( متحد):

 در خواست یاری ازحزب های کمونیست ، کارگری وچپ گرای جهان

برگردان : مهرگان

سال ها ، کشور ومردم سوریه در معرض تهاجم خشم آلود تروریستی قرار داشته اند ، که با هدایت گروه های افراطی برای ویران کردن زیر ساخت ، و ریختن خون شهروندهای بی گناه از بیش از 80 کشور به سوریه آمدند.

قطعا ، این جنایت ها بدون تضمین حمایت بی حد برای تروریست ها از سوی قدرت های امپریالیستی امریکا ، فرانسه ، و بریتانیای کبیر ، و شرکای آن ها در منطقه ما یعنی ، ترکیه و رژیم های خلیج ، به اصطلاح " ائتلاف بین المللی " که از تمام تلاش ها برای دست یابی به راه حل سیاسی برای بحران سوریه جلو گیری می کنند نمی توانست عملی شود .   

  سوریه همیشه نسبت به خطر های تغییر شکل این تروریسم و تکفیریسم به تهدید منطقه ای وجهانی به جامعه جهانی هشدار داده است ، و آن تهدید امروز در کشورهای بسیاری مانند عراق ، لیبی و برخی کشورهای اروپایی در حال وقوع است .  

  با وجود قطعنامه 2199 شورای امنیت ، که تامین مالی گروه های تروریستی مانند " داعش " و " جبهه ال نصره" را ممنوع می کند ، جنایت های این گروه ها هنوز، اما با کشتار هزاران غیر نظامی ادامه دارد . همان طوز که برای قبیله ال شیطات در دیر ال زور و استان حلب رخ داد قربانی های گروه های تروریست دانش آموزان مدرسه بودند ، بعلاوه قتل عام در تل تامر استان ال هاساکا ، که اکثریتی از ساکنان آن آشوری ( جمعیت از نظر تاریخی معروف منطقه ) بودند .

 جنایت دیگری که گروه های تکفیری علیه بشریت انجام دادند  نابودی مقبره های باستانی درسوریه وعراق و سرقت اشیا قدیمی است ،که به اعتقاد ما هدف چنین اقدام هایی نابود کردن تاریخ منطقه است .  

  اخیرا ، این تروریست ها مرتکب خون ریزی در روستای مابوجا نزدیک سلامیه شدند ، که بیش از 60 نفر شبانه کشته شدند ، که با تهاجم ادلب با همکاری نیروهای مسلح ترکیه ،در راس جنایت های بسیار دیگر انجام شده از سوی این گروه ها در بسیاری از شهر ها وروستاهای سوریه دنبال  شد .

 حزب کمونیست سوریه ( متحد) از تمام حزب های کمونیست و کارگری و تمام قدرت های ترقی خواه جهان تقاضا دارد تا جنایت های تروریستی در سوریه  ونیزدر عراق را محکوم و همبستگی خود را با مردم سوریه که هنوز در برابرجنایت ها وایدئولوژی تاریک قدرت های ارتجاعی و آلت دست های افراطی ان ها ، سازمان های تروریستی ، با وجود انواع محاصره ها ، و تحریم های اقتصادی تحمیل شده علیه آن ها مقاومت می کنند ابراز نمایند .

 مردم سوریه هنوز به اینده ای دموکراتیک ، سکولار از طریق یک گفتگوی فراگیر ملی ، برای دست یابی به راه حل سیاسی بحران سوریه امید وارند .

نه ، به حمایت از تروریسم! 

 آری ، برای همبستگی و حمایت بشر دوستانه از مردم سوریه !

 با درود های رفیقانه

حنین نمر

 دبیر کل حزب کمونیست سوریه ( متحد)

سرچشمه : مانیفست قرن بیست ویکم

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: