نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-10-02

نویدنو  10/07/1394 

 

 

سرگی لوچنکو کمونیست به عنوان فرماندار در منطقه ایرکوتسک روسیه انتخاب شد

برگردان : مهرگان

هفتم سپتامبر 2015 شاهد دور دوم انتخابات فرماندار منطقه ایرکوتسک بود . سرگی لوچنکو نامزد حزب کمونیست ، با شکست فرماندار فعلی ، نماینده حزب حاکم " روسیه متحد" که  15 درصد آرا را داشت  پیروزی درخشانی به دست آورد . او 56.88 درصد رای ها را کسب کرد . 

منطقه ایرکوتسک یگانه است : در آن جا سه تاسیسات بزرگ برق ، معدن های عظیم استخراج ذغال ، شرکت های مهم کشاورزی ، و در راس همه کارخانه های تولید آلومینیوم وجود دارد . سرزمین منطقه ایرکوتسک بزرگتر از مجموع ایتالیا ، پرتقال ، بریتانیای کبیر و بلژیک است . 

انتخابات فرمانداری ایرکوتسک برای اولین بار از سال 2001 برگزار شد . سه انتخابات به کارزار انتخابات برای نماینده های محلی ، ونیز فرماندار در 21بخش فدراسیون روسیه پایان داد .

با در نظر داشتن آن که انتخابات ملی تنها یک سال بعد ، درسپتامبر 2016 بر گزار خواهد شد ، آخرین کارزار انتخاباتی از سوی تمام حزب های سیاسی به مثابه آخرین تمرین برای انتخابات پارلمانی ملاحظه شده است . 

مشخصه کارزار پیشاانتخاباتی و دوره انتخابات  استفاده فعالانه ار منابع دولتی ، فشار شدید دولت بر نامزد های حزب های مخالف ، عمدتا حزب کمونیست بود .

برای حزب کمونیست هر کارزار فرصتی برای رساندن برنامه به توده ها است . حزب کمونیست نه تنها تایید نتیجه های پیشین بلکه به دست آوردن حامی های جدید را وظیفه خود قرار می دهد . 

انتخاب سرگی لوچنکو بعنوان فرماندار منطقه ایرکوتسک حاکی از رشد اعتبار حزب است . برنامه پیشنهادی برای توسعه منطقه  از سوی رای دهنده ها پذیرفته شده بود . پیروزی نامزد ما آشکار و شایسته است . در منطقه ایرکوتسک یکی از قوی ترین سازمان های حزبی وجود دارد . علاوه بر خود سرگی لوچنکو ، ( وجود این سازمان ) عامل مهمی در پیروزی اوست . سرگی لوچنکو در سال 1953 به دنیا آمد . او مهندس حرفه ای است و تجربه مدیریت کارخانه های صنعتی را نیز دارد . او از سال 1988 در کار حرفه ای حزبی حضور داشته است .

 حزب کمونیست فدراسیون روسیه 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: