نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-09-03

نویدنو  12/06/1394 

 

چرا از بارنی ساندرز حمایت می کنم

کورنل وست – برگردان : آرش وجدانی

چرا از بارنی ساندرز حمایت و برادر ترامپ را رد می کنم

امپراطوری امریکا رو به زوال است . فرهنگ بازار محور ما درحال پوسیدگی است . سامانه قضایی کیفری مارا به شکست کشانده است ، و سامانه سیاسی به خاطر وزن لابی گری فاسد و سرمایه دار های آزمند در حال فرو پاشی است . تنها قدرت سازمان یافته مردم شجاع و مهربان می تواند این واقعیت های فاجعه بار را تغییر دهد. جنبش های اجتماعی در خیابان ها وزندان ها بر علیه وضع موجود برای هر دو حزب سیاسی سالخوره بنیادی است . و سیاست مدار های پیامبری – همیشه با خطا ها و نقطه های کورشان – که حقیقت را در باره وال استریت ، برتری نژادی سفید پوستان ، امپراطوری، پدرسالاری و خون هراسی می گویند ، شایسته حمایت حیاتی ما هستند. مسئله حتی مهم تر مسئله درستی است .

برادر بارنی و برادر ترامپ برای رقیب های هدیه محورشان با مغایرت کامل انسان های قابل اعتمادی  هستند. اما تنها بارنی صلاحیت و درستی دارد ، در حالی که ترامپ واقعیت  دارد اما  به حق نیست . حمله های ترامپ به برادر ها و خواهر های گرامی مکزیکی بی وجدانی است – اگر چه مادر مرحوم او در اسکاتلند و پدر بزرگ او (دکتر درومپ) در المان به دنیا امدند. نوع دشمنی او با بومی گری ( جاودانه ساختن جامعه های بومی ) می تواند آن ها را حذف نماید . و بیش از 30 سال هم دستی غیر وطن پرستانه ترامپ با فساد حکومت توانگران سامانه سیاسی ما درستی او ، از جمله تعهد او به (شعار) " امریکا را دو باره کبیر سازیم" را زیر علامت سوال قرار می دهد .

حمایت من از برادر بارنی در دوره ابتدایی به معنی تایید حزب نئو لیبرال دموکرات یا نادیده گرفتن فساد زشت اشغال اسرائیلی فلسطینی ها نیست . من این حمایت را می کنم چون او یک شرکت کننده درستکار طولانی مدت بیش از 50 ساله درمبارزه برای عدالت است  . اکنون زمان آن است که صدای پیامبر گونه او در سراسر کشور بحران زده ما شنیده شود ، هم زمان او را با اتحاد به سوی چشم انداز فراگیرتری از آزادی برای همه پیش می بریم .

25 August 15

برگرفته از صفحه فیس بوک کورنل وست

·     کورنل وست فیلسوف ، استاد دانشگاه ، فعال مدنی ، نویسنده ، روشنفکر مردمی ، وعضو سابق حزب سوسیال دموکرات های امریکا است . موضوع های مورد علاقه او نژاد ، دموکراسی و عدالت اجتماعی است که در تمام این عرصه کتاب های قابل توجهی را ارائه کرده است .  علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر به تارنگاشت رسمی او مراجعه کنند .

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: