نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-06-30

نویدنو  09/04/1394 

 

آلبا  مبارزه یونان علیه ریاضت اقتصادی " مبارزه برای رهایی همه بشریت ... و حق تعیین سرنوشت همه خلق ها" است .

بلوک آلبا متشکل از 12 کشور امریکای لاتین وکارائیب ، حمایت خود را از یونان ، کشوری مدیترانه ای که به مذاکره دوباره درباره بدهی خود به وام دهنده های منطقه یوروادامه می دهد اعلام کرد. بلوک روز یکشنبه در بیانیه ای که خود را در آن "پیمان تجاری خلق " خواند اعلام کرد علیه " پی آمد های ویرانگر سرمایه چند ملیتی نئو لیبرال " در کنار مردم یونان و دولت سیریزامی ایستد ، این سازمان منطقه ای گفت به نظر می رسد دموکراسی یونان از طریق اقدام های مالی سرنگون می شود . بیانیه همچنین با بیان آن که ایستادگی در برابر ریاضت اجباری" مبارزه برای رهایی کل بشریت ، برای زندگی ، آزادی وخودمختاری تمام خلق ها" است  یونانی ها را در مبارزه خود علیه وام دهنده های اتحادیه اروپا مورد تشویق قرار داد.

متن بیانیه به شرح زیر است :

بیانیه آلبا در باره اوضاع یونان

اتحاد بولیواری خلق های امریکای ما – پیمان تجاری خلق ها حمایت استوار و همبستگی خود را با مردم و دولت یونان ، که با محاصره شدید سرمایه داری مالی جهانی و نماینده های اروپایی آن ، که هدف جاه طلبانه بی پروای آن ها درهم شکستن گزینه این کشور برای زندگی شایسته و عادلانه ای است ، که  درمرکزآن حفظ دموکراسی و حقوق بشر قرار دارد، ونه مزایا و پی آمدهای ویرانگر سرمایه جهانی چند ملیتی ، رو در رو هستند  اعلام می کند. 

خلق ها و دولت های البا- پیمان تجاری خلق ،  به گفته رفیق هوگو چاوز که " تاریخ ما را به اتحاد و مبارزه می خواند" اعتقاد راسخ دارند  و به مردم شجاع و دولت یونان پیام دلگرمی می فرستند.

 ما اطمینان داریم که مبارزه تاریخی ای که در گیر آن هستید مبارزه ای برای رهایی کل بشریت ، برای زندگی ، برای آزادی و برای حق تعیین سرنوشت کلیه خلق هاست .

ما اطمینان داریم که دنیای دیگری ممکن است 
سرچشمه : تله سور
 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: