نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2015-04-18

نویدنو  29/01/1394 

 

 

حزب کمونیست یونان :برای نخستین بار نیروهای ارتش امریکا واسرائیل در رزمایش " اینیوهاس 2015"  نیروهای مسلح یونان شرکت خواهند کرد

برگردان : مهرگان

 دولت سیریزا – آنل ، در همان چهارچوبی عمل می کند که دولت پیشین دموکراسی نو- پاسوک عمل می کرد ، گام های بیشتری نیز در ارتباط نیروهای مسلح یونان با نیروهای مسلح امریکا واسرائیل بر می دارد . 

 از این رو از دوشنبه بیستم تا پنجشنبه سی ام آوریل ، رزمایش متوسط "این یوهاس 2015" در ترکیب با رزمایش دریایی "آستراپی" بر گذار خواهد شد . رزمایش برای مجموعه ماموریت های هوایی بر سر کل آتن ، با مشارکت تعداد زیادی از نیروهای هوایی – دریایی و نیز واحد هایی از آرتش آماده می شود ، در عین حال برای نخستین بار نیروهای نظامی از کشورهای خارجی ، به ویژه اسرائیل و امریکا هم در آن رزمایش شرکت خواهند داشت . 

 رزمایش به تلاش  طبقه بورژوازی کشوربرای بالا بردن موضع جغرافیا راهبردی خود ، در توسعه همکاری با امریکا واسرائیل ربط دارد که برای مردم خطرناک است . حتی دست اندرکاری بیشتر نیروهای مسلح یونان در برنامه های امپریالیستی در خاورمیانه و شمال افریقا دور از انتظار نیست . 

 اکنون در عمل افشا شده است که چه کسانی در تجلیل ازپیروزی سیریزا در انتخابات اشتباه می کردند ، تجلیلی که در آن نیروهای چپ گرا وحتی کمونیست ها شرکت داشتند ، و نیز درراس آن در رابطه با اوضاع خاورمیانه .   

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: