نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2015-02-08

نویدنو  18/11/1393 

 

 

 

بیانیه  کوستاس پاپاداکیس عضو پارلمان اروپای حزب کمونیست یونان در باره دادگاه غیر قانونی کردن حزب کمونیست اکرایین 

برگردان : مهرگان

دادگاه در رابطه با غیر قانونی کردن حزب کمونیست اکرایین روز چهارشنبه 4 فوریه در اکرایین آغاز شد . شکایت کننده های حزب کمونیست اکرایین در دادگاه وزیر دادگستری ، وزیر کشور و سازمان اطلاعات ملی هستند. آن ها حزب کمونیست یونان را به " تبلیغات تفرقه انداز" متهم می کنند. اقدام های مشابه نعقیب علیه کادرها و عضو های حزب کمونیست در سراسر کشور با اتهام های بی پایه وغیر قابل دفاع ، که از جانب کادر های حزبی  تکذیب و افشا شده اند در حال پیگیری است . کوستاس پاپاداکیس نماینده حزب کمونیست یونان و عضو کمیته مرکزی وعضو پارلمان اروپا به دعوت حزب کمونیست اکرایین در دادگاه شرکت کرد .   

 در کنفرانس مطبوعاتی سازمان داده شده از سوی حزب کمونیست اکرایین برای رسانه های جمعی ، ک . پاپاداکیس به موارد زیر اشاره کرد :

"دادگاه امروز ، که ادامه خواهد یافت ، صرفا بخشی از تعقیب های دنباله داری است که به هزینه حزب کمونیست اکرایین و نیز علیه عضو های منفرد و کادرها در حال انجام است . تعقیب و دسیسه  برای غیر قانونی کردن کمونیست ها و فعالیت آن ها غیر قابل پذیرش و سزاوار سرزنش است . آن ها به افراد و حقوق ان ها حمله می کنند. کمونیست های اکرایین مشارکت عظیمی در مبارزه های مردم اکرایین ، در تمام دست آوردهای آن ها ، هم در دوره پیروزی کبیر ضد فاشیستی خلق ها و هم در طی سال های ساختمان سوسیالیسم و نیز امروز دارند. "

اقدام به تعقیب برای مردم اکرایین و درکل برای خلق ها خطرناک است . آن ها حاکی از تلاش هایی برای تدارک انگیزه  های جدیدی برای طرح های امپریالیستی در اکرایین و منطقه ای وسیع تر است . این ها برنامه هایی هستند که در این دوران از سوی اتحادیه اروپا ، امریکا ، ناتو ، طبقه بورژوازی اکرایین ودولت ارتجاعی آن که مورد حمایت نیروهای فاشیستی است ، در چارچوب رقابت آن ها با روسیه طراحی شده است .

به این شیوه ، آن ها نشان می دهند که مردم اکرایین با ادامه جنگ برادر کشی برای منافع امپریالیست ها و دور جدیدی ازاقدام های ضد کارگری رو در رو خواهند شد . کمونیست ها هدف طبقه بورژوا قرار گرفته اند چون آن ها تنها نیروها در جایگاه مبارزه علیه یورش ضد مردمی و هیستری ملی گرایانه هستند. تنها نیروهایی هستند که می توانند راه خروج از بربریت سرمایه داری را نشان دهند. تحریف تاریخ ، انحراف های پر سر وصدای رسوا در رابطه با مشارکت کمونیست ها و سوسیالیسم موفق نخواهد شد . 

حزب کمونیست یونان یک بار دیگر همبستگی کامل خود را با حزب کمونیست اکرایین ابراز و تاکید می کند که ملت یونان را نسبت به تهاجم ضد کمونیستی آگاه خواهد کرد . از طریق مشارکت خود در جنبش کارگری – مردمی ، پارلمان یونان و پارلمان اتحادیه اروپا به افشا و مبارزه علیه کمونیست ستیزی ادامه خواهد داد. تنها مردم می توانند ازهر نوع برنامه ضد مردمی جلوگیری وآن را خنثی نمایند و  از طریق مبارزه خود به پیشگام  تبدیل شوند . " 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: