نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2014-11-06

نویدنو  15/08/1393 

 

 

 

 

اطلاعیه دبیرخانه کمیته مرکزی درباره برگزاری دومین پلنوم کمیته مرکزی

رفقای گرامی
دومین نشست کمیته مرکزی حزب تودهٔ ایران، پس از ششمین کنگره حزب،  در آبان ماه ۱۳۹۳ برگزار شد. نشست با سرود حزب و یکدقیقه سکوت به احترام یاد و خاطره همه جان‌باختگان راه آزادی و عدالت اجتماعی کار خود را با بررسی گزارش هیئت سیاسی درباره آخرین تحولات ایران و جهان آغاز کرد.

 

پس از بحث درباره ارزیابی ها و تزهای ارائه شده در گزارش هیئت سیاسی و بررسی و گنجاندن پیشنهادهای اصلاحی و تکمیلی گزارش هیئت سیاسی به اتفاق آراء به تصویب پلنوم کمیته مرکزی حزب رسید.
بخش دوم کار پلنوم به بررسی گزارش شعب و کمیسیون های مختلف کمیته مرکزی اختصاص داشت. اعضاء کمیته مرکزی ضمن تبادل نظر درباره گزارش های داده شده و تشکر از کار ارزنده ای که توسط جمع وسیعی از رفقای حزبی در گسترش و بالا بردن کیفیت کار در زمینه های مختلف زنان، کارگران و بهبود کار روزنامه ارگان صورت گرفته است،‌رهنمود های لازم را  برای پیشبرد کارها صادر کردند. 
پلنوم همچنین در زمینه گسترش کار تبلیغی –ترویجی حزب، و استفاده وسیع تر از امکان های تکنولوژیک موجود،  گسترش کار شعبه  زنان، خصوصا در عرصه جلب همبستگی وسیع  با مبارزه جنبش زنان در ایران، بسط کار کمیسیون کارگری حزب و یاری رساندن به مبارزه طبقه کارگر در میهن مان، و همچنین گسترش همبستگی بین المللی با مبارزه دانشجویان و مردم ایران  تصمیم های مهمی را اتخاذ کرد. پلنوم همچنین هیئت سیاسی را موظف ساخت تا تلاش های خود را در زمینه گسترش تبادل نظر با سازمان ها، احزاب و نیروهای مترقی و آزادی خواه کشور گسترش دهد و نشست آتی کمیته مرکزی را در جریان پیشرفت کار قرار دهد.  پلنوم در پایان کار هیئت سیاسی حزب را انتخاب کرد.

دبیرخانه کمیته مرکزی حزب تودهٔ ایران
آبان ماه ۱۳۹۳

به نقل از نامه مردم - شماره ۹۵۹ - ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۳

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: