نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2014-04-21

نویدنو  01/02/1393 

 

 

حزب تودة ایران یورش وحشیانه مزدوران رژیم به زندانیان سیاسی را به شدت محکوم می کند

 

بر اساس آخرین گزارش های رسیده روز پنجشنبه مزدوران رژیم ولایت فقیه و پاسداران تاریکی و استبداد، در زندان اوین به زندانیان سیاسی اسیر یورش برده و آنها را به شدت مضروب کردند. اگرچه مقام های قضایی رژیم این خبر را فوراً تکذیب کردند اما ۷۴ زندانی سیاسی اوین با انتشار نامه‌ای، که در پایگاه اینترنتی "کلمه"، منتشر شده اعلام کردند که حاضرند شهادت بدهند که ماموران امنیتی با حمله به بند ۳۵۰ اوین زندانیان را چطور کتک زده‌اند.

بر اساس همین گزارش ها، روز پنج‌شنبه نیروهای گارد ضد شورش اوین و ماموران لباس شخصی، که بعضی از آنها عینک داشتند و صورتشان را پوشانده بودند، عمدتاً به زندانیان سیاسی طرفدار مجاهدین خلق ایران، یورش آورده و با رد کردن زندانیان از "یک تونل انسانی" با باتوم آنها را به شدت مضروب کردند. بر اساس این گزارش، بعد از آن‌که ماموران به زندانیان این دو اتاق "هجوم آوردند"، سایر زندانیان برای اعتراض با ماموران امنیتی درگیر شدند. ماموران امنیتی حتی زندانیان سالمند را هم کتک می‌زدند. تقی رحمانی، فعال ملی مذهبی که خود زمانی در بند ۳۵۰ اوین زندانی بوده به برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی گفت: "هدف این حمله و هجوم نیروهای گارد به این شکل برای ایجاد رعب و وحشت است و فراتر از آن، حاوی پیام‌هایی برای نهادهای حقوق بشری و دولت آقای روحانی است." شماری از خانواده‌های زندانیان امروز با تجمع مقابل دادسرای انقلاب اسلامی خواستار اطلاع رسانی مقام‌های قضایی در این‌باره شده‌اند.

حزب توده ایران این عمل غیر انسانی و وحشیانه گزمگان رژیم ولایت فقیه را به شدت محکوم می کند و از همه سازمان های انسان دوست و حقوق بشر، از همه نیروها و احزاب مترقی جهان می خواهد تا صدای اعتراض خود را بر ضد این اعمال حکومت ایران بلند نمایند.

 

حزب توده ایران

30 فروردین ماه 1393

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi       بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: