برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2023-04-11

نویدنو 1402/01/22      Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • حزب کمونیست ونزوئلا بارها چنین رفتارهایی را افشا کرده، و مدت طولانی نسبت به خطر فساد دولت حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا و عدم وجود پیشرفت به سوی سوسیالیسم هشدار داده است. آنها بهای گزافی پرداخته اند، آنها مورد اتهام وابستگی به امریکا و جناح راست افراطی قرارداشته اند. این رفتارها از سوی حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا راه را برای امپریالیسم بیگانه و الیگارشی قدیمی ونزوئلا هموارمی کند، چون این اتهامات سلاحی در دستان آن‏ها است

 

 

درباره موارد جدید فساد دولت ونزوئلا و مبارزه حزب کمونیست ونزوئلا

حزبکمونیست کارگران اسپانیا مایل است همبستگی و حمایت خود را از اعضا حزبکمونیست ونزوئلا در مبارزه و افشا علنی فساد دولت نیکولاس مادورو اعلام کند.

موارد تازه- که مستقیما به دولت حزب متحد سوسیالیست ونزوئلا با موارد بزرگ فساد و ساختارهای مافیایی ارتباط دارد- به روشنی نشان میدهد که تمام این روندها فقط نوک کوه یخ است. متاسفانه، حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا مدت طولانی به عنوان الیگارشی عمل میکرده و شرکای آنها- هم جناح راست و هم سوسیال دموکراتها- همیشه چنین عمل کرده اند. موارد فساد اکنون به از دست رفتن بیش از 20 میلیارد دلار مربوط است. اینها نه حقایقی مکتوم بلکه موارد دیگری از فساد هستند.

حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا و دولت آن کسانی را که چنین اعمالی را از جایگاه خود به مثابه کارگران محکوم کردهاند مورد اتهام و تعقیب قرار داده است. دولت ونزوئلا رهبران فاسد را - دراین موردشرکت ملی نفت ونزوئلا- در موارد بسیاری، حتی پس از اطلاع از رسوایی فساد به کارگمارده و از آنها محافظت کرده است. آنها هیچ کاری انجام نمی دهند چون این راه دیگری برای غارت و کسب ثروت است.

حزب کمونیست ونزوئلا بارها چنین رفتارهایی را افشا کرده، و مدت طولانی نسبت به خطر فساد دولت حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا و عدم وجود پیشرفت به سوی سوسیالیسم هشدار داده است. آنها بهای گزافی پرداخته اند، آنها مورد اتهام وابستگی به امریکا و جناح راست افراطی قرارداشته اند. این رفتارها از سوی حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا راه را برای امپریالیسم بیگانه و الیگارشی قدیمی ونزوئلا هموارمی کند، چون این اتهامات سلاحی در دستان آن‏ها است. نارضایی دربین مردم درحال افزایش است، چون این میلیاردها دلار از دست رفته میتوانست ابزار قابل توجهی برای حمایت از زندگی هزاران کارگرباشد.

آنهایی که منابع مردم را غارت میکنند انقلابی نیستند.

همبستگی با حزبکمونیست ونزوئلا در مبارزه علیه فساد دولت ونزوئلا!

دفتر مطبوعاتی حزبکمونیست کارگران اسپانیا

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست