برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2022-09-30

نویدنو08/7/1401         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • ما کارگران نفت هشدار می‌دهیم که در صورتی‌که به بازداشت‌ها، به کشتار مردم و سرکوبگری ها و اذیت و آزار زنان بخاطر حجاب پایان داده نشود، و سرکوب مردم پایان نیابد، ساکت نخواهیم ماند. همصدا با همه‌ی مردم ما نیز دست به اعتراض خواهیم زد و کار را تعطیل خواهیم کرد.

 

 

بیانیه شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت

 در حمایت از اعتراضات مردمی و علیه سرکوبگری‌های حکومت

شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت

ما کارگران پروژه‌ای نفت هم‌صدا با همه مردم در ایران بار دیگر خشم و نفرت خود را نسبت به قتل مهسا امینی این دختر جوان به دست گشت ارشاد اعلام کرده و از مبارزات مردمی علیه خشونت سازمان‌یافته و هر روزه علیه زنان و علیه فقر و بی تامینی و جهنم حاکم بر جامعه حمایت و پشتیبانی می‌کنیم. مهسا و مهساها دختران ما و اعضای خانواده ما هستند. تا کی خشونت علیه زن و یکه تازی گشت ارشاد در خیابان‌ها به بهانه حجاب؟ تا کی گرسنگی و بی تامینی؟ دیگر بس است! اعتراض حق مسلم ما کارگران و ما همه مردم است و به ستم و ظلم و بساط سرکوبگرانه‌ای که بیش از چهل سال است بر ما روا می‌شود اعتراض داریم. ما دیگر حاضر به ادامه تحمل این بردگی و بی‌حقوقی ها نیستیم.

ما کارگران نفت هشدار می‌دهیم که در صورتی‌که به بازداشت‌ها، به کشتار مردم و سرکوبگری ها و اذیت و آزار زنان بخاطر حجاب پایان داده نشود، و سرکوب مردم پایان نیابد، ساکت نخواهیم ماند. همصدا با همه‌ی مردم ما نیز دست به اعتراض خواهیم زد و کار را تعطیل خواهیم کرد.

پیام ما کارگران وما مردم را بشنوید.

به شما اخطار می‌دهیم.

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست